Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na na wykonanie usług transportowych (m.in. przeprowadzek)

SWW/ZP-68/BFL/2008 - wykonanie usług transportowych (m.in. przeprowadzek).

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

al. Niepodległości 243

00-909 Warszawa 60

tel. (0-22) 68 46 627

fax. (0-22) 68 41 352


OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (Dz. U. z 2007 r.,

Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”

na wykonanie usług transportowych (m.in. przeprowadzek)

 

CPV 60000000 -8

 

1.       Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl (plik: SIWZ – do spr. SWW/ZP-68/BFL/2008, rozszerzenie zip) Dodatkowo można ją będzie pobrać w punkcie odbioru SIWZ mieszczącym się w Warszawie al. Niepodległości 243,
wejście B tel. wew. 841 352.

2.       Określenie przedmiotu zamówienia:

a)       Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne (w miarę bieżących potrzeb) wykonywanie usług transportowych (m. in. przeprowadzek) na potrzeby Zamawiającego. Usługi te będą prowadzone zwykle w obrębie jednej siedziby lub pomiędzy siedzibami Zamawiającego zlokalizowanymi w granicach administracyjnych Miasta Stołecznego Warszawy. W szczególnym przypadku zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania usługi w obrębie 60 km od siedziby Zamawiającego;

b)       zakres przedmiotowy zamówienia szczegółowo został opisany w Załączniku nr 2, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jako „Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia”.

3.       Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę

4.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

5.       Okres realizacji zamówienia – Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2009 r.

6.       Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1)   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a)   Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

b)      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

c)      Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

d)      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

e)   Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy;

f)      Akceptują termin płatności 21 dni od daty złożenia oryginału faktury u Zamawiającego.

2)   W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące dokumenty:

a)            Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze

wzorem stanowiącym załącznik nr 3;

b)            Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

c)          Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

d)            Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

e)            Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

f)              Kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego osoby nadzorującej pracowników Wykonawcy (min. POUFNE);

g)wykaz pracowników Wykonawcy przewidzianych do realizacji umowy wraz aktualnym zaświadczeniem z Krajowego Rejestru Karnego o ich niekaralności – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ;

h)            wykaz usług z okresu ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert) potwierdzonych dokumentami, że usługi wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. brutto dla każdego z ww. zamówień wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ;

i)              aktualna (tj. taka, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż równowartość 100 tysięcy złotych polskich (w przypadku polisy wyrażonej w innej walucie niż PLN wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie walut obcych ogłoszonym przez NBP na dzień poprzedzający termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu);

j)              pisemne oświadczenie Wykonawcy o treści zgodnej z przedstawioną w załączniku
nr 6 do SIWZ, iż po upływie terminu ważności polisy przed odbiorem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia zobowiązuje się, iż w przypadku podpisania z nim umowy, odnowi ubezpieczenie nie później niż w ostatnim dniu jego ważności, w zakresie i na kwotę jak w ppkt i), na czas realizacji przedmiotu zamówienia oraz przedłoży Zamawiającemu do wglądu potwierdzający to dokument w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty jego wystawienia.

 

3)       Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 lit. b) ÷ f) oraz i) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii, która musi zostać uwierzytelniona, polega to na zamieszczeniu na kopii dokumentu zapisu „za zgodność z oryginałem”, a to stwierdzenie musi być podpisane przez właściwą osobę reprezentującą podmiot.

 

4)       Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2 lit. b), d), e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:

a)      nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);

b)      nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);

c)         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);

natomiast zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2) lit. c) składa zaświadczenie
z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

 

5)       Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

6)       Dokumenty, o których mowa w ppkt. 4) i 5) są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczonym przez Wykonawcę, stosownie do obowiązujących przepisów.

7)       W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców zamawiający wymaga:

a)      przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich stron biorących udział
w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) określającego jego zakres;

b)      złożenia oświadczenia, o którym mowa w ppkt 2 lit. a) i j) podpisanego przez pełnomocnika;

c)       złożenia wykazów o których mowa w ppkt. 2 lit g) i h) podpisanego przez pełnomocnika;

d)      złożenia kompletu dokumentów określonych w ppkt. 2 lit. b)÷f) oraz i) przez wszystkie strony biorące udział w postępowaniu o zamówienie publiczne;

e)      podpisania oferty przez pełnomocnika.

7.       Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

8.       Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium

·         znaczenie ceny brutto oferty – 100 %;

9.       Miejsce, termin składania i otwarcia ofert

1)       Oferty należy przesłać na adres:

Służba Wywiadu Wojskowego
Biuro Finansowo – Logistyczne
Sekcja Zamówień Publicznych
00-909 Warszawa 60

w zamkniętej kopercie opisanej zgodnie z pkt. 10 ppkt. 3 SIWZ, lub złożyć osobiście do Sekcji
Zamówień Publicznych w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B (Biuro przepustek czynne
w godz. od 800 do 1500 w każdy dzień roboczy), nr telefonu wew. 841-352. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do odbioru ofert - Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki.

2)       Termin składania ofert upływa w dniu 14 stycznia 2009 roku o godz. 11.00 (za termin złożenia
oferty przyjmuje się termin wpłynięcia oferty do Zamawiającego).

3)       Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie określonym w ppkt 2 zostaną
zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

4)       Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 stycznia 2009 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego przy
al. Niepodległości 243 w Warszawie (Sala przy biurze przepustek).

5)       Bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz
adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, gwarancji i warunków płatności podanych w ofertach.

10.   Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.

11.   Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

12.   Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:

·         Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki, tel. (022) 684 66 27 fax. (022) 684 13 52 – w sprawach dotyczących zapisów SIWZ, w każdy dzień roboczy w godz. 8.30-14.30.

 

 

 

 

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI

 

Metadane

Data publikacji : 30.12.2008
Data modyfikacji : 30.12.2008
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor3
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor3

Opcje strony

do góry