PN na na wykonanie usług transportowych (m.in. przeprowadzek)
SWW/ZP-68/BFL/2008 - wykonanie usług transportowych (m.in. przeprowadzek).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO
al. Niepodległości 243
00-909 Warszawa 60
tel. (0-22) 68 46 627
fax. (0-22) 68 41 352
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (Dz. U. z 2007 r.,
Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”
na wykonanie usług transportowych (m.in. przeprowadzek)
CPV 60000000 -8
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl (plik: SIWZ – do spr. SWW/ZP-68/BFL/2008, rozszerzenie zip) Dodatkowo można ją będzie pobrać w punkcie odbioru SIWZ mieszczącym się w Warszawie al. Niepodległości 243,
wejście B tel. wew. 841 352.
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne (w miarę bieżących potrzeb) wykonywanie usług transportowych (m. in. przeprowadzek) na potrzeby Zamawiającego. Usługi te będą prowadzone zwykle w obrębie jednej siedziby lub pomiędzy siedzibami Zamawiającego zlokalizowanymi w granicach administracyjnych Miasta Stołecznego Warszawy. W szczególnym przypadku zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania usługi w obrębie 60 km od siedziby Zamawiającego;
b) zakres przedmiotowy zamówienia szczegółowo został opisany w Załączniku nr 2, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jako „Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia”.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
5. Okres realizacji zamówienia – Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2009 r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
b) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy;
f) Akceptują termin płatności 21 dni od daty złożenia oryginału faktury u Zamawiającego.
2) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
a) Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze
wzorem stanowiącym załącznik nr 3;
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
f) Kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego osoby nadzorującej pracowników Wykonawcy (min. POUFNE);
g)wykaz pracowników Wykonawcy przewidzianych do realizacji umowy wraz aktualnym zaświadczeniem z Krajowego Rejestru Karnego o ich niekaralności – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ;
h) wykaz usług z okresu ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert) potwierdzonych dokumentami, że usługi wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. brutto dla każdego z ww. zamówień wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ;
i) aktualna (tj. taka, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż równowartość 100 tysięcy złotych polskich (w przypadku polisy wyrażonej w innej walucie niż PLN wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie walut obcych ogłoszonym przez NBP na dzień poprzedzający termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu);
j) pisemne oświadczenie Wykonawcy o treści zgodnej z przedstawioną w załączniku
nr 6 do SIWZ, iż po upływie terminu ważności polisy przed odbiorem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia zobowiązuje się, iż w przypadku podpisania z nim umowy, odnowi ubezpieczenie nie później niż w ostatnim dniu jego ważności, w zakresie i na kwotę jak w ppkt i), na czas realizacji przedmiotu zamówienia oraz przedłoży Zamawiającemu do wglądu potwierdzający to dokument w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty jego wystawienia.
3) Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 lit. b) ÷ f) oraz i) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii, która musi zostać uwierzytelniona, polega to na zamieszczeniu na kopii dokumentu zapisu „za zgodność z oryginałem”, a to stwierdzenie musi być podpisane przez właściwą osobę reprezentującą podmiot.
4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2 lit. b), d), e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
natomiast zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2) lit. c) składa zaświadczenie
z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6) Dokumenty, o których mowa w ppkt. 4) i 5) są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczonym przez Wykonawcę, stosownie do obowiązujących przepisów.
7) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców zamawiający wymaga:
a) przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich stron biorących udział
w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) określającego jego zakres;
b) złożenia oświadczenia, o którym mowa w ppkt 2 lit. a) i j) podpisanego przez pełnomocnika;
c) złożenia wykazów o których mowa w ppkt. 2 lit g) i h) podpisanego przez pełnomocnika;
d) złożenia kompletu dokumentów określonych w ppkt. 2 lit. b)÷f) oraz i) przez wszystkie strony biorące udział w postępowaniu o zamówienie publiczne;
e) podpisania oferty przez pełnomocnika.
7. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
8. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
· znaczenie ceny brutto oferty – 100 %;
9. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert
1) Oferty należy przesłać na adres:
Służba Wywiadu Wojskowego
Biuro Finansowo – Logistyczne
Sekcja Zamówień Publicznych
00-909 Warszawa 60
w zamkniętej kopercie opisanej zgodnie z pkt. 10 ppkt. 3 SIWZ, lub złożyć osobiście do Sekcji
Zamówień Publicznych w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B (Biuro przepustek czynne
w godz. od 800 do 1500 w każdy dzień roboczy), nr telefonu wew. 841-352. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do odbioru ofert - Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki.
2) Termin składania ofert upływa w dniu 14 stycznia 2009 roku o godz. 11.00 (za termin złożenia
oferty przyjmuje się termin wpłynięcia oferty do Zamawiającego).
3) Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie określonym w ppkt 2 zostaną
zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
4) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 stycznia 2009 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego przy
al. Niepodległości 243 w Warszawie (Sala przy biurze przepustek).
5) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz
adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, gwarancji i warunków płatności podanych w ofertach.
10. Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.
11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
12. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
· Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki, tel. (022) 684 66 27 fax. (022) 684 13 52 – w sprawach dotyczących zapisów SIWZ, w każdy dzień roboczy w godz. 8.30-14.30.
DYREKTOR
BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO
.......................................................
Marek MALINOWSKI