Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę pojazdów

Warszawa, dnia 19 lipca 2016 r.

 

 

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu i zmianie treści SIWZ

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę pojazdów”. Oznaczenie sprawy: SWW/ZP-5/BFL/2016

 

W związku z otrzymaniem pytania dotyczącego treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę pojazdów”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), przekazuje jego treść bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

Pytanie:

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na złożenie oferty na dostawę 4 szt. samochodów z silnikiem z zapłonem iskrowym o pojemności 1591 cm3 – przy zachowaniu wszystkich innych wymagań SIWZ?

Odpowiedź:

Tak, Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oferty na dostawę 4 szt. samochodów z silnikiem z zapłonem iskrowym o pojemności 1591 cm3 – przy zachowaniu wszystkich innych wymagań SIWZ.

Pytanie:

Zadanie nr 1:

Czy Zamawiający dopuści pojazd wyprodukowany przez producenta i dostosowany do wymogów Zamawiającego przez firmę zabudowującą posiadającą homologację producenta?

Odpowiedź:

Nie, Zamawiający nie dopuści  pojazdu wyprodukowanego przez producenta i dostosowanego do wymogów Zamawiającego przez firmę zabudowującą posiadającą homologację producenta.

Pytanie:

Zadanie nr 1:

Czy Zamawiający dopuści pojazd o DMC 5000 kg?

Odpowiedź:

Nie, Zamawiający nie dopuści pojazdu o DMC 5000 kg.

Pytanie:

Zadanie nr 2:

Czy Zamawiający dopuści pojazd z rozstawem osi 3430 mm?

Odpowiedź:

Tak, Zamawiający dopuści pojazd z rozstawem osi 3430 mm.

Pytanie:

Zadanie nr 2:

Czy Zamawiający może doprecyzować jak należy rozumieć wymiary ładunku 160x50x20 cm?

Odpowiedź:

Poprzez podane wymiary Zamawiający rozumie, że w przestrzeni ładunkowej oferowanego pojazdu zmieści się skrzynia o ww. wymiarach.

Szczegółowych informacji udzielają p. Agnieszka Filippowicz, p. Łukasz Zabłocki tel./faks 261 832 352 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

DYREKTOR
BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO
SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

Marek JAWORSKI

 

 

 


Warszawa, dnia 7 lipca 2016 r.

 

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu i zmianie treści SIWZ

 

Dotyczy:      postępowania przetargowego na „zakup i dostawę pojazdów”. Oznaczenie sprawy: SWW/ZP-5/BFL/2016

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę pojazdów”, Zamawiający działając zgodniez zapisami art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), przekazuje ich treść bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

Pytanie 1:

W SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia do zadania nr 2 zawarto zapis:

Silnik, pojemność [ccm]: min 2000 o mocy min. 130 KM

Czy Zamawiający dopuści pojazd o pojemności silnika 1598 cm3 i mocy 145 KM?

Odpowiedź 1:

W ramach zadania ofertowego nr 2, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, polegającej na modyfikacji minimalnej pojemności silnika z „min. 2000 ccm” na „min. 1598 ccm”. Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje wymagania dotyczące mocy oferowanego pojazdu – min. 130 KM. Powyższej zmianie podlegają załączniki nr 2 i nr 10 do SIWZ.

Pytanie 2:

Zadanie ofertowe nr 4:

Czy Zamawiający dopuści samochód z oponami marki Dunlop, model Grandtrek AT20 produkcji tajskiej?

Odpowiedź 2:

Tak, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie opon marki Dunlop produkcji tajskiej.

Jednocześnie Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu polegającej na zmianie zapisu dotyczącego oferowanych opon do pojazdów dla zadań ofertowych nr 2, 3 i 4:

Było:  „opony letnie/zimowe produkcji europejskiej”

Jest: „opony letnie/zimowe producenta europejskiego”

Zmiana dotyczy zarówno opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2, 3 i 4 do SIWZ) jak i formularza ofertowego (załącznik nr 10, 11 i 12).

Szczegółowych informacji udzielają p. Agnieszka Filippowicz, p. Łukasz Zabłockitel./faks 261 832 352 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

Marek JAWORSKI

 


Warszawa, dnia 1 lipca 2016 r.

                                                                                          

 

Z A W I A D O M I E N I E

o publikacji SIWZ

oznaczenie sprawy: SWW/ZP-5/BFL/2016

 

W związku z opublikowaniem w dniu 1 lipca 2016 r. ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 223700 - 2016, Zamawiający zamieszcza Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl (plik: SIWZ, rozszerzenie .zip).

 

 

Szczegółowych informacji udzielają: Agnieszka Filippowicz, Łukasz Zabłocki, tel./fax. 261 832 352 (w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30).

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

Marek JAWORSKI

 

 *Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zammieszczona pod treścią Ogłoszenia o zamówieniu


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Ogłoszenie o zamówieniu będzie przedmiotem publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:     SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

Al. Niepodległości 243

00-909 Warszawa 60

tel./fax 261 832 352

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zakup i dostawa pojazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojazdów.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania ofertowe:

Zadanie ofertowe nr 1 – zakup i dostawa minibusu w liczbie 1 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 2 – zakup i dostawa samochodu osobowo - dostawczego w liczbie 1 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 3 – zakup i dostawa samochodu osobowo - terenowego w liczbie 4 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 3 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 4 - zakup i dostawa samochodu terenowego typu pick-up w liczbie 1 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

34110000-1 – samochody osobowe;

34114400-3 – minibusy;

34113000-2 – pojazdy z napędem 4x4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Data zakończenia: do 30 listopada 2016 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  2. Wadium na poszczególne Zadania ofertowe przedmiotu zamówienia wynosi:
  1. Zadanie ofertowe nr 1 – zakup i dostawa minibusu w liczbie 1 sztuki – wadium w wysokości: 1 951,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt jeden złotych 00/100);
  2. Zadanie ofertowe nr 2 – zakup i dostawa samochodu osobowo - dostawczego w liczbie 1 sztuki – wadium w wysokości: 1 585,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset osiemdziesiąt pięć złotych 00/100);
  3. Zadanie ofertowe nr 3 – zakup i dostawa samochodu osobowo - terenowego w liczbie 4 sztuk – wadium w wysokości: 6 220,00 zł (słownie: sześć tysięcy dwieście dwadzieścia złotych 00/100);
  4. Zadanie ofertowe nr 4  - zakup i dostawa samochodu terenowego typu pick-up w liczbie 1 sztuki - wadium w wysokości 1 278,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście siedemdziesiąt osiem złotych 00/100).
  1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    1. pieniądzu;
    2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    3. gwarancjach bankowych;
    4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
    5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
      Przedsiębiorczości.
  2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu obliczoną kwotę należy wpłacić przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP o/W-wa nr 43101010100055391391200000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „SWW/ZP-5/BFL/2016 wadium dla zadania ofertowego nr …” i należy załączyć go do oferty.
  3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 3, oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
  4. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

-        spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

-        nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ;
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 oraz 10–11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Wykonawcy powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkładają także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. III.4.2).

Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8 oraz 10–11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczącego niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5–8 oraz 10–11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

 

Zgodnie z art. 59 dyrektywy 2014/24/UE oraz art. 80 dyrektywy 2014/25/UE Zamawiający akceptuje złożenie przez Wykonawcę Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ), który stanowi wstępne potwierdzenie:

  1. spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu;
  2. braku podstaw wykluczenia;
  3. jak też spełnianie kryteriów selekcji

i jest oświadczeniem własnym Wykonawcy zastępującym, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, dokumenty i zaświadczenia wydawane przez organy publiczne  lub osoby trzecie.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  •   nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  •   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  •   nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji
    o tym, że nie należy do grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

  • kserokopia dokumentu homologacji pojazdu o parametrach zgodnych z parametrami oferowanego samochodu potwierdzającego spełnianie min. normy Euro 5, emisji dwutlenku węgla, emisji zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych i węglowodorów oraz średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym.
  • W przypadku braku niezbędnych informacji w dokumencie homologacji, potwierdzających, iż oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu równoważnego. Przez dokument równoważny uważa się dokument niezależnego ośrodka badawczego potwierdzający wymagane dane np. świadectwo zgodności (WE). Jeżeli w tych dokumentach nie został określony parametr zużycia paliwa, Wykonawca składa dodatkowo (niezależnie od wymaganych  w postępowaniu dokumentów) oświadczenie określające parametr zużycia paliwa wystawione przez producenta/importera pojazdu.

III.6) INNE DOKUMENTY

  • formularz ofertowy;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

- cena oferty brutto                       70 %

- zużycie energii                             30 %

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:

  1. Zmiany korzystne dla Zamawiającego:
    1. dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
    2. dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę, pojazdu o wyższych parametrach niż zaoferowany w formularzu ofertowym, odpowiadającego opisowi przedmiotu zamówienia określonemu przez Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem jego funkcjonalności oraz ceny określonej w ofercie.
  2. Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego:
    1. dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający,
    2. inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.
  3. Zmiany neutralne dla Zamawiającego - dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl - od momentu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B, od momentu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 8 sierpnia 2016 r. godzina 11:00, miejsce: osobiście lub kurierem: 02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B, lub przesłać na adres:

Służba Wywiadu Wojskowego

Biuro Finansowo – Logistyczne

Sekcja Zamówień Publicznych

00-909 Warszawa 60

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

V.1) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

V.2) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa                                    Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy                                   ul. Postępu 17 A

Miejscowość                                        Warszawa

Kod pocztowy:                                    02-676

Tel.              (22) 458 78 40

Faks:            (22) 458 78 00

Kraj:             Polska

E-mail:          odwolania@uzp.gov.pl

 

V.3) Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat składania odwołań:

1. Odwołanie wnosi się:

w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:

10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;

3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 1 i 2 wnosi się:

w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 - w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;

4. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:

1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;

2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;

 

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa minibusu w liczbie 1 sztuki.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114400-3.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2016 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa samochodu osobowo – dostawczego w liczbie 1 sztuki.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2016 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 3.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa samochodu osobowo – terenowego w liczbie 4 sztuk.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34113000-2.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2016 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 4.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa samochodu terenowego typu pick-up w liczbie 1 sztuk.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34113000-2.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2016 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

Marek JAWORSKI

 

 

Metadane

Data publikacji : 27.06.2016
Data modyfikacji : 19.07.2016
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor3
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor3
Osoba modyfikująca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry