Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę przedmiotów zaopatrzenia mundurowego

SWW/ZP-2/BFL/2016

 

Warszawa, dnia 6 kwietnia 2016 r.

 

SWW/ZP-2/BFL/2016

 

Z A W I A D O M I E N I E

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę przedmiotów zaopatrzenia mundurowego”.

 

 

W związku ze zbyt krótkim terminem składania ofert wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający działając zgodnie z art. 12a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r., 2164) dokonuje zmiany treści ogłoszenia, nie będącej istotną zmianą w rozumieniu art. 12a ust. 2 ustawy, polegającej na zamianie ww. terminu z dnia 25 kwietnia 2016 r. godz. 11:00 na dzień 29 kwietnia 2016 r. godz. 11:00.

 

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Agnieszka Filippowicz, p. Łukasz Zabłocki, tel./faks 261 832 352 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

Marek JAWORSKI

 

 

* Jednocześnie zmianie ulegają odpowiednio zapisy pkt. 11 ppkt 1 SIWZ - Miejsce i termin składania ofert; oraz pkt. 10 ppkt 3 SIWZ - wzór opisu koperty.

 


Warszawa, dnia 23 marca 2016 r.

                                                                                                  

 

Z A W I A D O M I E N I E

o publikacji SIWZ

oznaczenie sprawy: SWW/ZP-2/BFL/2016

 

W związku z opublikowaniem w dniu 22 marca 2016 r. ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 95853-2016, Zamawiający zamieszcza Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl (plik: SIWZ, rozszerzenie .zip).

 

Szczegółowych informacji udzielają: Agnieszka Filippowicz, Łukasz Zabłocki, tel. 261 832 626, tel./fax. 261 832 352 (w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30).

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

Marek JAWORSKI

 

*Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona pod treścią Ogłoszenia o zamówieniu

 

 


 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Ogłoszenie o zamówieniu będzie przedmiotem publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:     SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

Al. Niepodległości 243

00-909 Warszawa 60

tel./fax 261 832 352

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego.

Przedmiot zamówienia został podzielony na na 12 zadań ofertowych:

Zadanie ofertowe nr 1 – zakup i dostawa bielizny letniej długiej w liczbie 400 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 2 – zakup i dostawa bielizny zimowej w liczbie 300 kompletów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 3 – zakup i dostawa koszulki letniej kolor khaki w liczbie 400 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 3 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 4 – zakup i dostawa koszulobluzy polowej w liczbie 200 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 4 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 5 – zakup i dostawa munduru polowego letniego wzór 2010 w liczbie 200 kompletów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 5 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 6 – zakup i dostawa munduru polowego wzór 2010 w liczbie 200 kompletów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 6 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 7 – zakup i dostawa spodenek letnich kolor khaki w liczbie 400 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 7 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 8 – zakup i dostawa śpiwora w liczbie 300 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 8 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 9 – zakup i dostawa trzewików letnich w liczbie 150 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 9 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 10 – zakup i dostawa trzewików zimowych w liczbie 150 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 10 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 11 – zakup i dostawa ubrania ochronnego w liczbie 200 kompletów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 11 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 12 – zakup i dostawa zasobnika piechoty górskiej w liczbie 200 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 12 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

18310000-5 – bielizna osobista;

18331000-8 – koszulki;

18332000-5 – koszule;

35812000-9 – mundury bojowe;

39522540-4 – śpiwory;

18832000-0 – obuwie specjalne;

35811300-5 – mundury wojskowe;

18939000-0 – torby podręczne.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Data zakończenia: do 30 czerwca 2016 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  2. Wadium na poszczególne Zadania ofertowe przedmiotu zamówienia wynosi:
  1. Zadanie ofertowe nr 1 – zakup i dostawa bielizny letniej długiej w liczbie 400 sztuk – 325,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia pięcy złotych 00/100);
  2.  Zadanie ofertowe nr 2 – zakup i dostawa bielizny zimowej w liczbie 300 kompletów – 244,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści cztery złote 00/100);
  3.  Zadanie ofertowe nr 3 – zakup i dostawa koszulki letniej kolor khaki w liczbie 400 sztuk – 162,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt dwa złote 00/100);
  4. Zadanie ofertowe nr 4 – zakup i dostawa koszulobluzy polowej w liczbie 200 sztuk – 195,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt pięć złotych 00/100);
  5. Zadanie ofertowe nr 5 – zakup i dostawa munduru polowego letniego wzór 2010 w liczbie 200 kompletów – 1 236,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście trzydzieści sześć złotych 00/100);
  6. Zadanie ofertowe nr 6 – zakup i dostawa munduru polowego wzór 2010 w liczbie 200 kompletów – 1 236,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście trzydzieści sześć złotych 00/100);
  7. Zadanie ofertowe nr 7 – zakup i dostawa spodenek letnich kolor khaki w liczbie 400 sztuk – 195,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt pięć złotych 00/100);
  8. Zadanie ofertowe nr 8 – zakup i dostawa śpiwora w liczbie 300 sztuk – 3 171,00 zł (słownie: trzy tysiące sto siedemdziesiąt jeden złotych 00/100);
  9. Zadanie ofertowe nr 9 – zakup i dostawa trzewików letnich w liczbie 150 par – 927,00 zł (słownie: dziewięćset dwadzieścia siedem złotych 00/100);
  10. Zadanie ofertowe nr 10 – zakup i dostawa trzewików zimowych w liczbie 150 par – 927,00 zł (słownie: dziewięćset dwadzieścia siedem złotych 00/100);
  11. Zadanie ofertowe nr 11 – zakup i dostawa ubrania ochronnego w liczbie 200 kompletów – 5 691,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt jeden złotych 00/100);
  12. Zadanie ofertowe nr 12 – zakup i dostawa zasobnika piechoty górskiej w liczbie 200 sztuk – 1 626,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset dwadzieścia sześć złotych 00/100).
  1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    1. pieniądzu;
    2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    3. gwarancjach bankowych;
    4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
    5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
      Przedsiębiorczości.
  2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu obliczoną kwotę należy wpłacić przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP o/W-wa nr 43101010100055391391200000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „SWW/ZP-2/BFL/2016 wadium dla zadania ofertowego nr …” i należy załączyć go do oferty.
  3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 3, oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
  4. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

-        spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

-        nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ;
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 oraz 10–11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Wykonawcy powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkładają także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. III.4.2).

Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8 oraz 10–11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczącego niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5–8 oraz 10–11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji
    o tym, że nie należy do grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

III.6) INNE DOKUMENTY

  • formularz ofertowy;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

- cena oferty brutto                                             80 %

- gwarancja                                                          20 %, w tym:

  • 24 miesiące                             - 0%;
  • 30 miesięcy                             - 10%;
  • 36 miesięcy i więcej                  - 20%.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:

  1. Zmiany korzystne dla Zamawiającego:
    1. dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
    2. dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy,
    3. dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na przedmiot umowy o wyższej jakości przy zachowaniu jego tożsamości i wynagrodzenia umownego.
  2. Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego - dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby
    połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.
  3. Zmiany neutralne dla Zamawiającego - dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl - od momentu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B, od momentu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25 kwietnia 2016 r. godzina 11:00, miejsce: osobiście lub kurierem: 02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B, lub przesłać na adres:

Służba Wywiadu Wojskowego

Biuro Finansowo – Logistyczne

Sekcja Zamówień Publicznych

00-909 Warszawa 60

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

V.1) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

 

V.2) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa                                    Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy                                   ul. Postępu 17 A

Miejscowość                                        Warszawa

Kod pocztowy:                                    02-676

Tel.              (22) 458 78 40

Faks:            (22) 458 78 00

Kraj:             Polska

E-mail:          odwolania@uzp.gov.pl

 

V.3) Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat składania odwołań:

1. Odwołanie wnosi się:

1)  w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;

2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:

1)  10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;

3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 1 i 2 wnosi się:

1)  w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 - w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;

4. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:

1)  30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;

2)  6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;

 

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa bielizny letniej długiej w liczbie 400 sztuk.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18310000-5.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 czerwca 2016 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa bielizny zimowej w liczbie 300 kompletów.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18310000-5.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 czerwca 2016 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 3.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa koszulki letniej kolor khaki w liczbie 400 sztuk.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18331000-8.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 czerwca 2016 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 4.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa koszulobluzy polowej w liczbie 200 sztuk.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18332000-5.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 czerwca 2016 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 5.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa munduru polowego letniego wzór 2010 w liczbie 200 kompletów.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35812000-9.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 czerwca 2016 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 6.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa munduru polowego wzór 2010 w liczbie 200 kompletów.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35812000-9.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 czerwca 2016 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 7.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa spodenek letnich kolor khaki w liczbie 400 sztuk.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18310000-5.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 czerwca 2016 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 8.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa śpiwora w liczbie 300 sztuk.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39522540-4.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 czerwca 2016 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 9.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa trzewików letnich w liczbie 150 par.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18832000-0.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 czerwca 2016 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 10.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa trzewików zimowych w liczbie 150 par.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18832000-0.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 czerwca 2016 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 11.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa ubrania ochronnego w liczbie 200 kompletów.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35811300-5.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 czerwca 2016 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 12.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa zasobnika piechoty górskiej w liczbie 200 sztuk.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18939000-0.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 czerwca 2016 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

 

DYREKTOR
BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

Marek JAWORSKI

Metadane

Data publikacji : 14.03.2016
Data modyfikacji : 06.04.2016
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor2
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor2
Osoba modyfikująca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry