Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę pojazdów

SWW/ZP-5/BFL/2015

Warszawa, dnia 26 czerwca 2015 r.

 

SWW/ZP-5/BFL/2015

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu treści SIWZ

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę pojazdów”.

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę pojazdów”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) przekazuje ich treść bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

Zadanie ofertowe nr 1

Pytanie 1:

Zamawiający w punkcie 13 SIWZ wprowadza kryterium oceny złożonej oferty „zużycie energii, 30%”,żądając w związku z tym w punkcie 5 SIWZ, podpunkt 4 lit. a) „kserokopii dokumentu homologacji pojazdu o parametrach zgodnych z parametrami oferowanego samochodu, potwierdzającego spełnianie normy emisji spalin Euro 5 oraz średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym”.

W związku z tym, iż testy określające zużycie paliwa nie były obligatoryjne dla pojazdów z normą emisji Euro 5 w przypadku homologacji pojazdów klasy M3 – autobus, czy Zamawiający dopuści do postępowania w zadaniu ofertowym 1 autobus, w którym test na zużycie paliwa nie został wykonany przy badaniach homologacyjnych, odstępując od kryterium oceny wymienionego w punkcie 13 SIWZ „zużycie energii 30%”? 

Odpowiedź 1:

Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ, która prowadzi do zmiany treści ogłoszenia w zakresie dokumentów potwierdzających że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia, w przypadku braku niezbędnych informacji w dokumencie homologacji, dokumentu równoważnego. Przez dokument równoważny uważa się dokument niezależnego ośrodka badawczego potwierdzający wymagane dane np. świadectwo zgodności (WE). Jeżeli w tych dokumentach nie został określony parametr zużycia paliwa, Wykonawca składa dodatkowo (niezależnie od wymaganych w postępowaniu dokumentów) oświadczenie określające parametr zużycia paliwa wystawione przez producenta/importera pojazdu.

Pytanie 2:

Czy Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu autobus wyposażony w ilość miejsc siedzących 29+1 (kierowca) + 1 (pilot) lub 31+1 (kierowca) + 1 (pilot)?

Odpowiedź 2:

Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na dopuszczeniu możliwości zaoferowania autobusu w następującej konfiguracji miejsc siedzących: 29+1 (kierowca) + 1 (pilot) lub 31+1 (kierowca) + 1 (pilot). Powyższa zmiana dotyczy załącznika 1 A i 5 A.

Pytanie 2:

Czy Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu autobus, w którym szyba przednia ogrzewana jest ciepłym strumieniem powietrza?

Odpowiedź 2:

Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na dopuszczeniu możliwości zaoferowania autobusu w którym szyba przednia ogrzewana jest ciepłym strumieniem powietrza. Powyższa zmiana dotyczy załącznika 1 A i 5 A.

 

Zadanie ofertowe nr 2

Pytanie 1:

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na złożenie oferty na dostawę 5 sztuk samochodów nie wyposażonych w podparcie lędźwiowe fotela kierowcy – przy zachowaniu wszystkich innych wymagań SIWZ?

Odpowiedź 1:

Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie samochodów bez podparcia lędźwiowego fotela kierowcy.

Pytanie 2:

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie samochodu z normą emisji Euro 6?

Odpowiedź 2:

Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na dopuszczeniu możliwości zaoferowania samochodu z normą emisji Euro 6. Powyższa zmiana dotyczy załącznika 1 B i 5 B.

Pytanie 3:

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie samochodu o pojemności silnika 1 197 cm3?

Odpowiedź 3:

Zamawiający nie wyraża zgody na  zaoferowanie samochodu o pojemności silnika 1 197 cm3.

Pytanie 4:

W szczegółowej specyfikacji technicznej dla zadania ofertowego NR 2 – samochód osobowy w liczbie 5 sztuk, Zamawiający określił „Wymagany jest okres minimum 24 miesięcy gwarancji lub limit kilometrów min. 100 tyś. Z uwzględnieniem nie mniej niż 3 lata gwarancji na powłoki lakiernicze i nie mniej niż 5 lat na perforację nadwozia”. Czy Zamawiający dopuści 2 lata gwarancji na powłoki lakiernicze? Pozostałe okresy bez zmian.

Odpowiedź 4:

Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na zmianie okresu gwarancji na powłokę lakierniczą w załącznikach 1 B
i 5 B z „min. 36 miesięcy” na „min. 24 miesiące”. Pozostałe okresy gwarancji pozostają bez zmian.

 

W związku z wprowadzeniem istotnych zmian do treści SIWZ powodujących konieczność zmiany treści ogłoszenia Zamawiający, działając zgodnie z art. 12a ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonuje przesunięcia terminu składania ofert w postępowaniu z dnia 14 lipca 2015 r godz. 11:00 na dzień 6 sierpnia 2015 r. godz. 11:00.

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Agnieszka Filippowicz, p. Łukasz Zabłocki tel./faks 261 832 352 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO -LOGISTYCZNEGO

SŁUZBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

Marek JAWORSKI


 

Warszawa, dnia 8 czerwca 2015 r.

                                                                                                 

Z A W I A D O M I E N I E

o publikacji SIWZ

oznaczenie sprawy: SWW/ZP-5/BFL/2015

 

 

W związku z  opublikowaniem w dniu 3 czerwca 2015 r. ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 195834-2015, Zamawiający zamieszcza Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl (plik: SIWZ, rozszerzenie .zip).

 

 

Szczegółowych informacji udzielają: Agnieszka Filippowicz, Łukasz Zabłocki, tel. 261 832 626, tel./fax. 261 832 352 (w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30).


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Ogłoszenie o zamówieniu będzie przedmiotem publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:     SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

al. Niepodległości 243

00-909 Warszawa 60

tel./fax. 261 832 352

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zakup i dostawa pojazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojazdów.

Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania ofertowe:

Zadanie ofertowe Nr 1:

– zakup i dostawa autobusu w liczbie 1 sztuki.

Zadanie ofertowe Nr 2:

– zakup i dostawa samochodu osobowego w liczbie 5 sztuk.

Zadanie ofertowe Nr 3:

– zakup i dostawa samochodu chłodni w liczbie 1 sztuki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

CPV 34121000-1 – autobusy i autokary

CPV 34110000-1 – samochody osobowe

CPV 34130000-7 – pojazdy silnikowe do transportu towarów

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Data zakończenia: do 30 listopada 2015 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  2. Wadium na poszczególne Zadania ofertowe przedmiotu zamówienia wynosi:
    1. Dla zadania ofertowego nr 1 – zakup i dostawa autobusu w liczbie 1 sztuki – wadium w wysokości 9 105,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy sto pięć złotych 00/100);
    2. Dla zadania ofertowego nr 2 – zakup i dostawa samochodu osobowego w liczbie 5 sztuk – wadium w wysokości 5 691,00 zł. (słownie: pięć tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt jeden złotych 00/100);
    3. Dla zadania ofertowego nr 3 – zakup i dostawa samochodu chłodni w liczbie 1 sztuki – wadium w wysokości 2 276,00 zł. (słownie: dwa tysiące dwieście siedemdziesiąt sześć złotych 00/100);
  3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    1. pieniądzu;
    2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    3. gwarancjach bankowych;
    4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
    5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
      Przedsiębiorczości.
  4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu obliczoną kwotę należy wpłacić przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP o/W-wa nr 43101010100055391391200000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „SWW/ZP-5/BFL/2015 wadium dla zadania ofertowego nr …” i należy załączyć go do oferty.
  5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 3, oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
  6. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

-        spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

-        nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega
    z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 oraz 10–11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Wykonawcy powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkładają także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. III.4.2).

Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8 oraz 10–11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczącego niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5–8 oraz 10–11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji
    o tym, że nie należy do grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

  • kserokopię dokumentu homologacji pojazdu o parametrach zgodnych z parametrami oferowanego samochodu potwierdzającego spełnianie normy emisji spalin Euro 5 oraz średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym.

III.6) INNE DOKUMENTY

  • formularz ofertowy;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

cena oferty brutto – 70%

zużycie energii – 30%

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:

Zmiany korzystne dla Zamawiającego:

  • dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
  • dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę, pojazdu o wyższych parametrach niż zaoferowane w formularzu ofertowym, odpowiadającego opisowi przedmiotu zamówienia określonemu przez Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem jego funkcjonalności oraz ceny jednostkowej urządzenia określonej w ofercie.

Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego:

  • dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający,
  • inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.

Zmiany neutralne dla Zamawiającego:

  • dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl od momentu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B, od momentu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14 lipca 2015 r. godzina 11:00, miejsce: osobiście lub kurierem: 02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B, lub przesłać na adres:

   Służba Wywiadu Wojskowego

Biuro Finansowo – Logistyczne

Sekcja Zamówień Publicznych

00-909 Warszawa 60

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

V.1) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

 

V.2) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa                                    Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy                                   ul. Postępu 17 A

Miejscowość                                        Warszawa

Kod pocztowy:                                    02-676

Tel.              (22) 458 78 40

Faks:            (22) 458 78 00

Kraj:             Polska

E-mail:          odwolania@uzp.gov.pl

 

V.3) Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat składania odwołań:

1. Odwołanie wnosi się:

1)  w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;

 

2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:

1)  10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;

3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 1 i 2 wnosi się:

1)  w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 - w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;

 

4. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:

1)  30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;

2)  6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa autobusu w liczbie 1 sztuki.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2015 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa samochodu osobowego w liczbie 5 sztuk.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2015 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 3.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa samochodu chłodni w liczbie 1 sztuki.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.00.00-7.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2015 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

Metadane

Data publikacji : 03.06.2015
Data modyfikacji : 26.06.2015
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor3
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor3
Osoba modyfikująca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry