Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę przedmiotów zaopatrzenia mundurowego

SWW/ZP-1/BFL/2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Ogłoszenie o zamówieniu było przedmiotem publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Numer ogłoszenia: 61384 - 2015; data zamieszczenia: 19 marca 2015 r.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

Al. Niepodległości 243

00-909 Warszawa 60

tel./fax 261 832 352

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Czy przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: nie.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 zadań ofertowych.

Zadanie ofertowe nr 1:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – kalesony zimowe specjalne w liczbie 400 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 2:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – karimata w liczbie 400 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2  do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 3:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – koszulka zimowa specjalna w liczbie 400 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 3 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 4:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – koszulo – bluza polowa w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 5:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – mundur polowy letni wzór 2010 w liczbie 150 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 5 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 6:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – mundur polowy wzór 2010 w liczbie 150 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 6 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 7:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – skarpety zimowe w liczbie 600 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 8:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – szelki do przenoszenia oporządzenia w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 8 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 9:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – śpiwór w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 9 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 10:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – trzewiki letnie w liczbie 200 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 10 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 11:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – trzewiki zimowe w liczbie 170 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 11 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 12:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – ubranie ochronne w liczbie 100 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 12 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 13:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – zasobnik piechoty górskiej w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 13 do SIWZ.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami, określonymi w Wojskowej Dokumentacji Techniczno – Technologicznej zatwierdzonej przez Wojskowy Ośrodek Badawczo – Wdrożeniowy Służby Mundurowej.

II.1.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  

18312000-9; 39532000-0; 18331000-8; 18332000-5; 35812000-9; 18317000-4; 18323000-9; 39522540-4; 18832000-0; 35811300-5;18939000-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Data zakończenia: 31 lipca 2015 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

-      spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

-      nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,

  1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ;
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz 10 - 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przekłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III 4.2

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  •  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz 10 i 11 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • Informacja z art. 26 ust. 2d o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 17 do SIWZ.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

III.6) INNE DOKUMENTY

  • formularze ofertowe;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

- cena oferty brutto                    80 %

- gwarancja                                20 %, w tym:

  • 12 miesięcy:                           0 %;
  • 24 miesiące:                           10 %;
  • 36 miesięcy i więcej:                20 %.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:

     Zmiany korzystne dla Zamawiającego:

  • dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
  • dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy,
  • dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia i wynagrodzenia umownego.

Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego:

  • niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.

Zmiany neutralne dla Zamawiającego:

  • dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
  • dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27 marca 2015 r. godzina 11:00, miejsce: osobiście lub kurierem: Warszawa 02-009, Al. Niepodległości 243, wejście B, pocztą:

Służba Wywiadu Wojskowego

Biuro Finansowo – Logistyczne

Sekcja Zamówień Publicznych

00-909 Warszawa 60

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kalesony zimowe specjalne w liczbie 400 sztuk.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18321000-9.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 31 lipca 2015 r.
  4. Kryteria oceny ofert: cena 80%, gwarancja 20%.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: karimata w liczbie 400 sztuk.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39532000-0.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 31 lipca 2015 r.
  4. Kryteria oceny ofert: cena 80%, gwarancja 20%.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 3.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszulka zimowa specjalna w liczbie 400 sztuk.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18331000-8.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 31 lipca 2015 r.
  4. Kryteria oceny ofert: cena 80%, gwarancja 20%.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 4.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszulo – bluza polowa w liczbie 100 sztuk.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18332000-5.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 31 lipca 2015 r.
  4. Kryteria oceny ofert: cena 80%, gwarancja 20%.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 5.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mundur polowy letni wzór 2010 w liczbie 150 kompletów.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35812000-9.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 31 lipca 2015 r.

4)   Kryteria oceny ofert: cena 80%, gwarancja 20%.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 6.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mundur polowy wzór 2010 w liczbie 150 kompletów.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35812000-9.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 31 lipca 2015 r.

4)   Kryteria oceny ofert: cena 80%, gwarancja 20%.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 7.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skarpety zimowe w liczbie 600 par.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18317000-4.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 31 lipca 2015 r.

4)   Kryteria oceny ofert: cena 80%, gwarancja 20%.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 8.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szelki do przenoszenia oporządzenia w liczbie 100 sztuk.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18323000-9.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 31 lipca 2015 r.

4)   Kryteria oceny ofert: cena 80%, gwarancja 20%.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 9.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: śpiwór w liczbie 100 sztuk.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39522540-4.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 31 lipca 2015 r.

4)   Kryteria oceny ofert: cena 80%, gwarancja 20%.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 10.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trzewiki letnie
w liczbie 200 par.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18832000-0.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 31 lipca 2015 r.

4)   Kryteria oceny ofert: cena 80%, gwarancja 20%.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 11.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trzewiki zimowe w liczbie 170 par.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18832000-0.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 31 lipca 2015 r.

4)   Kryteria oceny ofert: cena 80%, gwarancja 20%.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 12.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubranie ochronne w liczbie 100 kompletów.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35811300-5.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 31 lipca 2015 r.

4)   Kryteria oceny ofert: cena 80%, gwarancja 20%.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 13.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zasobnik piechoty górskiej w liczbie 100 sztuk.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18939000-0.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 31 lipca 2015 r.

4)   Kryteria oceny ofert: cena 80%, gwarancja 20%.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

MAREK JAWORSKI

Metadane

Data publikacji : 19.03.2015
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor2
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry