Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę mebli gabinetowo - biurowych

SWW/ZP-3/BFL/2014

Warszawa, dnia 10 czerwca 2014 r.

SWW/ZP-3/BFL/2014

 

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu treści SIWZ

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę mebli gabinetowo - biurowych”. Oznaczenie sprawy SWW/ZP-3/BFL/2014

 

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę mebli gabinetowo - biurowych”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) przekazuje ich treść bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

 

Pytanie 1:

Czy Zamawiający, tak jak inne jednostki wojskowe, dopuści do ubiegania się o zamówienie wykonawcę, który nie spełnia warunku zawartego w SIWZ pkt 5 ppkt 4a czyli nie posiada „Certyfikatu spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-EN ISO 9001:2008) dotyczącej systemów zapewnienia jakości w produkcji i montażu mebli dla producenta mebli”?. Pytanie dotyczy sytuacji wymienionej w uzasadnieniu wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 5 grudnia 2008 r. (sygn.. akt KIO/UZP/1362/08). Skład orzekający uznaje brak możliwości ustalenia kryteriów odnoszących się do posiadania przez wykonawców certyfikatów z serii ISO 9001 lub 14000 powołał się między innymi na wyrok Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości z 17 września 2002 r. (C-513/99), z którego jednocześnie wynika, że kryteria mają być związane z przedmiotem zamówienia i nie mogą prowadzić do dyskryminacji wykonawców. W ocenie KIO kryterium posiadania przez wykonawcę ISO nie tylko, że odnosi się do właściwości wykonawcy, ale jednocześnie dotyczy certyfikatów, których pozyskanie jest dobrowolne. W związku z powyższym nie jest możliwe na podstawie aktualnego stanu prawnego ustalenie jako kryterium oceny ofert posiadanie przez wykonawcę certyfikatu z serii ISO.

Odpowiedź 1:

Zamawiający informuje, że wymaga złożenia do oferty „pisemnego certyfikatu spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-EN ISO 9001: 2008) dotyczącego systemów zapewniania jakości w produkcji i montażu mebli dla producenta mebli” w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że posiadanie ww. certyfikatu nie zostało ustalone jako kryterium oceny ofert. Kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu jest zgodnie z pkt. 13 ppkt 1 SIWZ „cena oferty brutto 100%”.

 

Pytanie 2:

W sytuacji gdy Zamawiający nie odstąpi od wymogu posiadania certyfikatu potwierdzającego spełnianie normy ISO 9001:2008, dopuści do ubiegania się o zamówienie wykonawcę, który posiada dokument równoważny?

Odpowiedź 2:

Zamawiający wymaga spełnienia warunku dołączenia do oferty „pisemnego certyfikatu spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy dotyczącego systemów zapewniania jakości w produkcji i montażu mebli dla producenta mebli” , a certyfikat PN-EN ISO 9001: 2008 został wskazany przykładowo.

Pytanie 3:

Zamawiający w pozycji 19 Opisu Przedmiotu Zamówienia zapisał, że „Tył fotela tapicerowany skorą ekologiczną o identycznej strukturze jak front fotela”. Proszę o informację czy front fotela ma również być tapicerowany skórą ekologiczną czy skórą naturalną?

Odpowiedź 3:

Fotel z pozycji nr 19 w całości tapicerowany skórą ekologiczną.

Pytanie 4:

Zwracam się z prośbą o uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia dla pozycji 43. Foteli o nazwie Paris istnieje na rynku wiele rodzajów, m.in. zwykłe fotele stacjonarne lub fotele z masażem. Proszę o udostępnienie zdjęć poglądowych oczekiwanych foteli lub przynajmniej określenie czy Zamawiający oczekuje fotela z masażem czy bez?

Odpowiedź 4:

Zamawiający w poz. 42 umieścił przykładowy rysunek narożnika typu Paris. Fotel z poz. 43 i pufy z poz. 44 muszą być kompatybilne z poz. 42. Fotel bez funkcji masażu.

Pytanie 5:

Czy Zamawiający tak jak inne jednostki wojskowe wymaga aby krzesła z pozycji 23, 24 i 30 Opisu przedmiotu zamówienia posiadały atest wytrzymałościowy potwierdzający spełnianie normy PN-EN 16139:2013 określającej wymagania wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa?

Odpowiedź 5:

Tak, Zamawiający wymaga atestów wytrzymałościowych potwierdzających spełnianie normy PN-EN 16139:2013 do poz. 23, 24 i 30 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Jednocześnie Zamawiający przypomina, wymaga dołączenia wszelkie atestów dopiero na etapie dostawy przedmiotu zamówienia – realizacji umowy.

Pytanie 6:

Czy Zamawiający tak jak inne jednostki wojskowe wymaga aby atesty były dołączone do oferty?

Odpowiedź 6:

Zgodnie z zapisami pkt 7 załącznika nr 1 do SIWZ (tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz § 3 ust. 4 załącznika nr 5 do SIWZ (tj. projekt umowy) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przekazał wszelkie atesty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji wymagane przepisami i Polskimi Normami na etapie realizacji umowy - wraz z dostawą przedmiotu zamówienia.

Pytanie 7:

Czy Zamawiający, w związku ze stale zmienianymi i aktualizowanymi normami, jak również ze zmieniającymi się technologiami produkcji mebli, wymaga aby załączone do oferty atesty były nie starsze niż 1 rok lub 2 lata?

Odpowiedź 7:

Zamawiający informuje, że nie wymaga załączania do oferty żadnych atestów czy świadectw dopuszczenia do eksploatacji.

 

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Agnieszka Filippowicz, p. Łukasz Zabłocki, tel./faks (22) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

wz. Paweł DUTKIEWICZ

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Ogłoszenie o zamówieniu było przedmiotem publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Numer ogłoszenia: 192708 - 2014; data zamieszczenia: 6 czerwca 2014 r.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

Al. Niepodległości 243

00-909 Warszawa 60

tel./fax. (22) 68 32 352

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli gabinetowo - biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli gabinetowo - biurowych szczegółowo opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

39130000-2 – meble biurowe;

39120000-9 – stoły, kredensy, biurka i biblioteczki;

39110000-6 – siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Od dnia podpisania umowy: 6 tygodni od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium do postępowania.
  2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wadium na realizację przedmiotu zamówienia wynosi 6 097,56 zł (słownie: sześć tysięcy dziewięćdziesiąt siedem złotych 56/100).
  4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    1. pieniądzu;
    2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    3. gwarancjach bankowych;
    4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
    5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
      Przedsiębiorczości.
  5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu obliczoną kwotę należy wpłacić przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP o/W-wa nr 43101010100055391391200000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie nr SWW/ZP-3/BFL/2014” i należy załączyć go do oferty.
  6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 8.3 SIWZ oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
  7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  8. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz w wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  9. Zamawiający zwróci wadium:
  1. wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt. 12.
  2. Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem ppkt. 14.
  1. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  2. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
  3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt 9. lit. a), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (art. 46 ust. 3 ustawy).
  5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
  1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
  2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

-        spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

-        nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;
  • Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000 zł.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 oraz 10–11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Wykonawcy powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkładają także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. III.4.2).

Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8 oraz 10–11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczącego niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5–8 oraz 10–11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • Informacja z art. 26 ust. 2d o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

  1. pisemny certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-EN ISO 9001: 2008) dotyczącej systemów zapewniania jakości w produkcji i montażu mebli dla producenta mebli;
  2. szczegółowe opisy i fotografie lub rysunki oraz wzorniki kolorów (blatów, elementów drewnianych krzeseł) i próbki materiałów tapicerskich z oznaczeniem liczby porządkowej asortymentu (zgodnie z pkt 8 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ).

III.6) INNE DOKUMENTY

  • formularz ofertowy;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

cena oferty brutto – 100%.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:

  1. Zmiany korzystne dla Zamawiającego:
    1. dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
    2. dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy,
    3. dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia.
  2. Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego - niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.
  3. Zmiany neutralne dla Zamawiającego:
    1. dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
    2. dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16 czerwca 2014 r. godzina 11:00, miejsce: osobiście lub kurierem: 02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B, lub przesłać na adres:

Służba Wywiadu Wojskowego

Biuro Finansowo – Logistyczne

Sekcja Zamówień Publicznych

00-909 Warszawa 60

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

Marek JAWORSKI

Metadane

Data publikacji : 06.06.2014
Data modyfikacji : 10.06.2014
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor2
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor2
Osoba modyfikująca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry