Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę prasy krajowej i zagranicznej

SWW/ZP-9/BFL/2013

Warszawa, dnia 11 grudnia 2013 r.

SWW/ZP-9/BFL/2013

 

Z A W I A D O M I E N I E

o zmianie treści SIWZ

oznaczenie sprawy: SWW/ZP-9/BFL/2013

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę prasy krajowej i zagranicznej”. Oznaczenie sprawy SWW/ZP-9/BFL/2013.

 

W związku z otrzymaniem zapytania dotyczącego treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę prasy krajowej i zagranicznej”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) przekazuje treść zapytania bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

Pytanie:

W związku z przygotowaniem oferty prosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania i wątpliwości:

Załącznik nr 6 do SIWZ

KALKULACJA CENY DLA ZADANIA OFERTOWEGO NR 1

poz. 33 HORECA – tytuł od 2014 roku, dostępny wyłącznie na stronie Wydawcy prosimy o wykreślenie pozycji.

poz. 40 KOMPUTER ŚWIAT EKSPERT – tytuł nie ukazuje się prosimy
o wykreślenie pozycji.

Odpowiedź:

Zamawiający dokonuje zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie powodujących zmiany treści ogłoszenia. Powyższa zmiana polega na wykreśleniu poz. nr 33 i 40, załącznika nr 1 do SIWZ – Specyfikacja techniczna dla zadania ofertowego nr 1, oraz poz. nr 33 i 40,- załącznika nr 6 do SIWZ – kalkulacja ceny dla zadania ofertowego nr 1. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel./fax. (22) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

Marek JAWORSKI


Warszawa, dnia 10 grudnia 2013 r.

SWW/ZP-9/BFL/2013

 

Z A W I A D O M I E N I E

o zmianie treści SIWZ

oznaczenie sprawy: SWW/ZP-9/BFL/2013

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę prasy krajowej i zagranicznej”. Oznaczenie sprawy SWW/ZP-9/BFL/2013.

 

W związku z otrzymaniem zapytania dotyczącego treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę prasy krajowej i zagranicznej”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) przekazuje treść zapytania bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

Pytanie:

Nawiązując do ww. postępowania uprzejmie informujemy, że poniższe tytuły nie będą już publikowane:

  1. Islamic Affair Analyst – publikacja wstrzymana od 01.01.2014
  2. Jane`s Terrorism and Security Monitor – publikacja wstrzymana od 01.01.2014
  3. Military Parade – publikacja wstrzymana od nr 5/2013 (od 01.09.2013)
  4. Vojenny Parad – publikacja wstrzymana od nr 5/2013 (od 01.09.2013)

W związku z powyższym prosimy o wykreślenie tytułu z zapotrzebowania na prasę zagraniczną.

Odpowiedź:

Zamawiający dokonuje zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie powodujących zmiany treści ogłoszenia. Powyższa zmiana polega na wykreśleniu poz. nr 8, 29, 40 i 50, załącznika nr 2 do SIWZ – Specyfikacja techniczna dla zadania ofertowego nr 2, oraz poz. nr 8, 29, 40 i 50, załącznika nr 7 do SIWZ – kalkulacja ceny dla zadania ofertowego nr 2. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel./fax. (22) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

Marek JAWORSKI


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Ogłoszenie o zamówieniu było przedmiotem publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Numer ogłoszenia: 500254 – 2013; data zamieszczenia: 4 grudnia 2013 r.

 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:     SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

Al. Niepodległości 243

00-909 Warszawa 60

tel./fax. (22) 68 32 352

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa prasy krajowej i zagranicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa prasy krajowej i zagranicznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania ofertowe.

Zadanie ofertowe nr 1:

zakup i dostawa prasy krajowej. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 2:

zakup i dostawa prasy zagranicznej. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

22200000-2 – gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:  tak.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:  nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
do dnia 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

-        spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

-        nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ;
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 oraz 10–11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Wykonawcy powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkładają także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. III.4.2).

Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8 oraz 10–11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczącego niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5–8 oraz 10–11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
    o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji
    o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ,

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

III.6) INNE DOKUMENTY

  • formularz ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

cena oferty brutto – 100% - dla każdego zadania ofertowego oddzielnie.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:

Zmiany korzystne dla Zamawiającego:

  1. dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego;
  2. dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany ilości zamawianych czasopism krajowych lub zagranicznych przy zachowaniu cen jednostkowych czasopism, zawartych w ofercie na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy;
  3. dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy.

Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego:

  1. dopuszczalne jest zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ilości zamawianych czasopism krajowych lub zagranicznych przy zachowaniu cen jednostkowych czasopism, zawartych w ofercie na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy;
  2. dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający;
  3. inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez
    Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.

Zmiany neutralne dla Zamawiającego:

  1. dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);
  2. dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13 grudnia 2013 r., godzina 11:00, miejsce: osobiście lub kurierem: 02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B, lub przesłać na adres:

Służba Wywiadu Wojskowego

Biuro Finansowo – Logistyczne

Sekcja Zamówień Publicznych

00-909 Warszawa 60

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa prasy krajowej.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22200000-2.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 31 grudnia 2014 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa prasy zagranicznej.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22200000-2.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 31 grudnia 2014 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

                    DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

  SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

              Marek JAWORSKI

Metadane

Data publikacji : 04.12.2013
Data modyfikacji : 11.12.2013
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor2
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor2
Osoba modyfikująca informację:
Redaktor3

Opcje strony

do góry