Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę pojazdów

SWW/ZP-4/BFL/2013

Warszawa, dnia 19 czerwca 2013 r.

SWW/ZP-4/BFL/2013

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu i zmianie treści SIWZ

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę pojazdów”.

 

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę pojazdów”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przekazuje ich treść bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

Pytanie 1:

 „Czy Zamawiający dopuści dla zadań ofertowych nr 2, nr 3, nr 4 samochody z silnikiem o pojemności 1598 cm³?”

Odpowiedź 1:

Nie, Zamawiający nie dopuści samochodów o ww. pojemności silnika.

Pytanie 2:

 „Czy Zamawiający dopuści w zadaniu ofertowym nr 1 samochód 7-mio miejscowy z trzecim rzędem siedzeń chowanym w podłodze, dzielonym 50/50?”

Odpowiedź 2:

Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ nie prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Modyfikacja polega na dodaniu w załącznikach nr 1A i 5A do SIWZ w rubryce dotyczącej liczby miejsc siedzących „lub 7 z trzecim rzędem siedzeń chowanym w podłodze, dzielonym 50/50”.

Pytanie 3:

„Zadanie ofertowe nr 3

Czy Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu pojazd którego moc wynosi 180 KM przy pojemności silnika 1798 ccm?”

Odpowiedź 3:

Nie, Zamawiający nie dopuści pojazdu o ww. pojemności silnika.

Pytanie 4:

„Zadanie ofertowe nr 3

Czy Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu pojazd wyposażony w automatyczną skrzynię biegów?”

Odpowiedź 4:

Nie, Zamawiający nie dopuści pojazdu wyposażonego w automatyczną skrzynię biegów.

Pytanie 5:

„Zadanie ofertowe nr 4

Czy Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu pojazd którego moc wynosi 180 KM przy pojemności silnika 1798 ccm?”

Odpowiedź 5:

Nie, Zamawiający nie dopuści pojazdu o ww. pojemności silnika.

Pytanie 6:

„Zadanie ofertowe nr 4

Czy Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu pojazd wyposażony w automatyczną skrzynię biegów?”

Odpowiedź 6:

Nie, Zamawiający nie dopuści pojazdu wyposażonego w automatyczną skrzynię biegów.

Pytanie 7:

„Zadanie ofertowe nr 6

Czy Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu pojazd którego moc wynosi 146 KM?”

Odpowiedź 7:

Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ nie prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Modyfikacji podlega moc silnika określona jako: „min 150”, która zmienia się na „min 146” w załącznikach nr 1F i 5F do SIWZ.

Pytanie 8:

„Zadanie ofertowe nr 6

Czy Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu pojazd którego wysokość przestrzeni ładunkowej wynosi 185 cm?”

Odpowiedź 8:

Nie, Zamawiający nie dopuści pojazdu, którego wysokość przestrzeni ładunkowej wynosi 185 cm.

Pytanie 9:

„Zadanie ofertowe nr 6

Czy Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu pojazd bez „Webasta”?”

Odpowiedź 9:

Nie, Zamawiający wymaga aby pojazd wyposażony był w niezależne ogrzewanie postojowe.

Pytanie 10:

„Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu w części 1F z układem siedzeń:

·         podwójne siedzenie obok kierowcy

·         siedzenie 2 osobowe ze składanym oparciem + jednoosobowe odchylane w I rzędzie siedzeń

·         siedzenie 3 osobowe w II rzędzie siedzeń?”

Odpowiedź 10:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania takiego rozwiązania.

Pytanie 11:

„Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu w części 1A z silnikiem diesla 2,0 TDI 177 KM, napędem 4x4 i automatyczną skrzynią biegów?”

Odpowiedź 11:

Nie, Zamawiający wymaga zaoferowania pojazdu zgodnego z zapisami SIWZ.

Pytanie 12:

„Dotyczy wymagań specyfikacji technicznej dla części 1B, 1C, 1D

Czy Zamawiający dopuści do postępowania samochody wyposażone w koło zapasowe dojazdowe?”

Odpowiedź 12:

Nie, Zamawiający wymaga pełnowymiarowego koła zapasowego.

Pytanie 13:

„W celu uzyskania specjalnych warunków cenowych od importera na oferowane samochody prosimy o podanie ilości obecnie użytkowanej floty”

Odpowiedź 13:

Zamawiający nie udzieli takiej informacji gdyż nie dotyczy ona przedmiotu zamówienia.

Pytanie 14:

„Dotyczy wymagań specyfikacji technicznej dla części 1B, 1C, 1D

Czy Zamawiający dopuści do postępowania samochody wyposażone w silnik o pojemności 1598 ccm spełniające pozostałe wymagania SIWZ?”

Odpowiedź 14:

Nie, Zamawiający nie dopuści pojazdów o ww. pojemności silnika

Pytanie 15:

„Dotyczy wymagań specyfikacji technicznej dla części 1B, 1C, 1D

Czy Zamawiający dopuści do postępowania samochody wyposażone w silnik
o pojemności 1598 ccm spełniające pozostałe wymagania SIWZ?”

Odpowiedź 15:

Nie, Zamawiający nie dopuści pojazdów o ww. pojemności silnika.

Pytanie 16:

„Dotyczy wymagań specyfikacji technicznej dla części 1B, 1C, 1D

Czy Zamawiający dopuści do postępowania samochody wyposażone w czujniki cofania montowane w Autoryzowanej Stacji Obsługi jako wyposażenie akcesoryjne samochodu?”

Odpowiedź 16:

Zamawiający nie dopuszcza takiego rozwiązania i wymaga, zgodnie z zapisami SIWZ, aby czujniki cofania były montowane fabrycznie.

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./faks (22) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI


Warszawa, dnia 12 czerwca 2013 r.

 

SWW/ZP-4/BFL/2013

 

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu treści SIWZ

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę pojazdów”.

 

W związku z otrzymaniem pytania dotyczącego treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę pojazdów”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przekazuje jego treść bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

Pytanie:

Zadanie ofertowe nr 7

„Czy Zamawiający odstąpi od wymogu wyposażenia pojazdu w układ wspomagania kierownicy?”

Odpowiedź:

Nie, Zamawiający wymaga aby oferowany pojazd wyposażony był w układ wspomagania kierownicy.

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./faks (22) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI


Warszawa, dnia 7 czerwca 2013 r.

SWW/ZP-4/BFL/2013

Z A W I A D O M I E N I E

o dokonaniu zmiany treści SIWZ

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę pojazdów”.

 

W związku z otrzymaniem pytania dotyczącego treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę pojazdów”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przekazuje jego treść bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

Pytanie 1:

Zadanie ofertowe nr 7

„Czy Zamawiający odstąpi od ustalonej minimalnej pojemności silnika 550 w granicy tolerancji +/- 1%?”

Odpowiedź 1:

W odpowiedzi na pytanie Zamawiający dokonuje zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia niepowodującej zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w odniesieniu do zadania ofertowego nr 7.

Modyfikacja polega na zmianie minimalnej wartości pojemności silnika [ccm] poprzez dodanie informacji „granica tolerancji +/- 1 %”, w załącznikach nr 1G oraz 5G do SIWZ.

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./faks (22) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

wz. Paweł DUTKIEWICZ


Warszawa, dnia 6 czerwca 2013 r.

SWW/ZP-4/BFL/2013

 

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu treści SIWZ

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę pojazdów”.

 

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę pojazdów”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przekazuje ich treść bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

Pytanie 1:

„dotyczy: specyfikacji technicznej – parametry wymagane – układ siedzeń.

Z uwagi na brak możliwości zamontowania fabrycznych czujników cofania przy układzie siedzeń 3-3-3, czy Zamawiający dopuszcza układ siedzeń 2-2-2-3 (pojedyncze fotele) z fabrycznymi czujnikami parkowania (przód i tył)?”

Odpowiedź 1:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania takiego rozwiązania.

Pytanie 2:

Co Zamawiający rozumie przez zapis „kurtyny powietrzne dla pasażerów z przodu i z tyłu”?

Odpowiedź 2:

Zamawiający przez zapis „kurtyny powietrzne dla pasażerów z przodu i z tyłu” rozumie dodatkowe poduszki wystrzeliwane z krawędzi dachu samochodu stanowiące osłonę głowy i twarzy pasażerów podczas zderzenia bocznego oraz dachowania samochodu.

Pytanie 3:

Jaką wartość dotyczącą emisji cząstek stałych, należy wpisać w ofertach na zadania, dla których wymagany jest samochód (samochody) z silnikiem o zapłonie iskrowym?

Odpowiedź 2:

W przypadku pojazdów z silnikiem o zapłonie iskrowym, których dokumentacja homologacyjna nie określa zawartości cząstek stałych w spalinach ze względu na ich znikomą ilość należy wpisać „nie dotyczy” a Zamawiający dla celów matematycznych przyjmie wartość minimalną tj. 0,0001 g/km.

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./faks (22) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

wz. Paweł DUTKIEWICZ


Warszawa, dnia 3 czerwca 2013 r.

 

SWW/ZP-4/BFL/2013

 

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu i zmianie treści SIWZ

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę pojazdów”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przekazuje ich treść bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

Pytanie 1:

„dotyczy: specyfikacji technicznej – parametry wymagane.

Czy Zamawiający dopuszcza wysokość przestrzeni pasażerskiej 1295 mm?”

Odpowiedź 1:

Zamawiający określił minimalną i maksymalną wysokość przestrzeni pasażerskiej jedynie w odniesieniu do pojazdów stanowiących przedmiot zamówienia w zadaniu ofertowym nr 6. W odpowiedzi na pytanie Zamawiający dokonuje zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia niepowodującej zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w odniesieniu do zadania ofertowego nr 6.

Modyfikacja polega na zmianie minimalnej wartości wysokości przestrzeni pasażerskiej z „1330 mm” na „1295 mm” w załącznikach nr 1F oraz 5F do SIWZ.

Pytanie 2:

„dotyczy: specyfikacji technicznej – dodatkowe wymagania.

Czy Zamawiający dopuszcza niefabryczne czujniki cofania dedykowane przez producenta pojazdu dla danego modelu montowane w autoryzowanej stacji obsługi bez ponoszenia utraty gwarancji?”

Odpowiedź 2:

Zamawiający nie dopuszcza takiego rozwiązania i wymaga, zgodnie z zapisami SIWZ, aby czujniki cofania były montowane fabrycznie.

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./faks (22) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

.......................................................

Marek MALINOWSKI


Warszawa, dnia 29 maja 2013 r.

                                                                                                 

Z A W I A D O M I E N I E

o publikacji SIWZ

oznaczenie sprawy: SWW/ZP-4/BFL/2013

 

W związku z  opublikowaniem w dniu 29 maja 2013 r. ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 173989-2013, Zamawiający zamieszcza Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl (plik: SWW_ZP_-_4_BFL_2013, rozszerzenie .zip).

 

Szczegółowych informacji udzielają: Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./fax. (22) 683 23 52 (w każdy dzień roboczy w godzinach
od 9.00 do 14.30).

             

 

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

 

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Ogłoszenie o zamówieniu będzie przedmiotem publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:    SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

al. Niepodległości 243

00-909 Warszawa 60

tel./fax. (022) 68 32 352

·         Adres strony internetowej zamawiającego:www.sww.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zakup i dostawa pojazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojazdów.

Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem zadań ofertowych:

Zadanie ofertowe Nr 1:

– zakup i dostawa samochodu osobowego w liczbie 1 sztuki.

Zadanie ofertowe Nr 2:

– zakup i dostawa samochodu osobowego w wersji nadwozia sedan w liczbie 1 sztuki.

Zadanie ofertowe Nr 3:

– zakup i dostawa samochodu osobowego w wersji nadwozia sedan w liczbie 1 sztuki.

Zadanie ofertowe Nr 4:

– zakup i dostawa samochodów osobowych w wersji nadwozia kombi w liczbie 2 sztuk.

Zadanie ofertowe Nr 5:

– zakup i dostawa samochodu terenowego w wersji PICK-UP w liczbie 1 sztuki.

Zadanie ofertowe Nr 6:

– zakup i dostawa mikrobusów w liczbie 2 sztuk.

Zadanie ofertowe Nr 7:

– zakup i dostawa quadów w liczbie 2 sztuk.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

CPV34110000-1 – samochody osobowe

CPV34113000-2 – pojazdy z napędem na 4 koła

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Data zakończenia: do 30 października 2013 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

1)    Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

2)    Wadium na poszczególne Zadania ofertowe przedmiotu zamówienia wynosi:

a)    Dla zadania ofertowego nr 1 – zakup i dostawa samochodu osobowego w liczbie 1 sztuki – wadium w wysokości 2 235,77 zł. (słownie: dwa tysiące dwieście trzydzieści pięć złotych 77/100);

b)   Dla zadania ofertowego nr 2 – zakup i dostawa samochodu osobowego w wersji nadwozia sedan w liczbie 1 sztuki – wadiumw wysokości 1 829,27 zł. (słownie: jeden tysiąc osiemset dwadzieścia dziewięć złotych 27/100);

c)    Dla zadania ofertowego nr 3 – zakup i dostawa samochodu osobowego w wersji nadwozia sedan w liczbie 1 sztuki – wadium w wysokości 1 626,02 zł. (słownie: jeden tysiąc sześćset dwadzieścia sześć złotych 02/100);

d)    Dla zadania ofertowego nr 4 – zakup i dostawa samochodów osobowych w wersji nadwozia kombi w liczbie 2 sztuk – wadium w wysokości 3 353,66 zł. (słownie: trzy tysiące trzysta pięćdziesiąt trzy złote 66/100);

e)    Dla zadania ofertowego nr 5 – zakup i dostawa samochodu terenowego w wersji PICK-UP w liczbie 1 sztuki – wadium w wysokości 2 845,53 zł. (słownie: dwa tysiące osiemset czterdzieści pięć złotych 53/100);

f)     Dla zadania ofertowego nr 6 – zakup i dostawa mikrobusów w liczbie 2 sztuk – wadium w wysokości 5 691,06 zł. (słownie: pięć tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt jeden złotych 06/100);

g)    Dla zadania ofertowego nr 7 – zakup i dostawa quadów w liczbie 2 sztuk – wadium w wysokości 1 747,97 zł. (słownie: jeden tysiąc siedemset czterdzieści siedem złotych 97/100).

3)    Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

a)    pieniądzu;

b)   w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

c)    gwarancjach bankowych;

d)    gwarancjach ubezpieczeniowych;

e)    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.

4)    W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu obliczoną kwotę należy wpłacić przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP o/W-wa nr 43101010100055391391200000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „SWW/ZP-4/BFL/2013 wadium dla zadania ofertowego nr …” i należy załączyć go do oferty.

5)    W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 3, oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

6)    Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

7)    Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.2) ZALICZKI

·       Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

-      spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

-      nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega
  • z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 oraz 10–11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Wykonawcy powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkładają także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. III.4.2).

Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8 oraz 10–11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczącego niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5–8 oraz 10–11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
  • o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
  • o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

III.6) INNE DOKUMENTY

  • formularz ofertowy;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

Dla zadania ofertowego nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6:

cena oferty brutto – 70%;

zużycie energii – 12%;

emisja dwutlenku węgla – 12%;

emisja tlenków azotu – 2%;

emisja węglowodorów – 2%;

emisja cząstek stałych – 2%,

dla każdego zadania ofertowego oddzielnie.

Dla zadania ofertowego nr 7:

cena oferty brutto – 100%.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:

Zmiany korzystne dla Zamawiającego:

  • dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
  • dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę, urządzeń o wyższych parametrach niż zaoferowane w formularzu ofertowym, odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia określonemu przez Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem ich funkcjonalności oraz ceny jednostkowej urządzenia określonej w ofercie.

Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego:

  • dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający,
  • inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.

Zmiany neutralne dla Zamawiającego:

  • dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl od momentu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B, od momentu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:8 lipca 2013 r. godzina 11:00, miejsce: osobiście lub kurierem: 02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B, lub przesłać na adres:

                            Służba Wywiadu Wojskowego

Biuro Finansowo – Logistyczne

Sekcja Zamówień Publicznych

00-909 Warszawa 60

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej:nie.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

V.1) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

 

V.2) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa                                    Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy                                   ul. Postępu 17 A

Miejscowość                                        Warszawa

Kod pocztowy:                                    02-676

Tel.              (22) 458 78 40

Faks:            (22) 458 78 00

Kraj:             Polska

E-mail:          odwolania@uzp.gov.pl

 

V.3) Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat składania odwołań:

1. Odwołanie wnosi się:

1)  w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;

2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:

1)  10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;

3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 1 i 2 wnosi się:

1)  w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 - w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;

4. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:

1)  30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;

2)  6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;

 

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa samochodu osobowego w liczbie 1 sztuki.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):34.11.30.00-2.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 30 października 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 2NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa samochodu osobowego w wersji nadwozia sedan w liczbie 1 sztuki.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):34.11.00.00-1.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 30 października 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 3NAZWA: Zadanie ofertowe nr 3.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa samochodu osobowego w wersji nadwozia sedan w liczbie 1 sztuki.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):34.11.00.00-1.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 30 października 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 4NAZWA: Zadanie ofertowe nr 4.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa samochodów osobowych w wersji nadwozia kombi w liczbie 2 sztuk.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):34.11.00.00-1.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 30 października 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 5NAZWA: Zadanie ofertowe nr 5.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa samochodu terenowego w wersji PICK-UP w liczbie 1 sztuki.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):34.11.00.00-1.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 30 października 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 6NAZWA: Zadanie ofertowe nr 6.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa mikrobusów w liczbie 2 sztuk.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):34.11.00.00-1.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 30 października 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz inne kryteria opisane w pkt. IV.2.1.

CZĘŚĆ Nr: 7NAZWA: Zadanie ofertowe nr 7.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa quadów w liczbie 2 sztuk.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):34.11.00.00-1.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 30 października 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI

Metadane

Data publikacji : 27.05.2013
Data modyfikacji : 19.06.2013
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor3
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor3
Osoba modyfikująca informację:
Redaktor3

Opcje strony

do góry