Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę samochodów

SWW/ZP-53/BFL/2012

Warszawa, dnia 14 listopada 2012 r.

 

SWW/ZP-53/BFL/2012

 

 

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu i zmianie treści SIWZ

oznaczenie sprawy: SWW/ZP-53/BFL/2012

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę samochodów”.

 

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę samochodów” Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przekazuje treść pytania bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

Pytanie nr 1:

Dla zadania ofertowego nr 1

Czy dopuszczają Państwo samochód z kołem dojazdowym w wyposażeniu i darmowym assistance na wypadek uszkodzenia koła przez cały okres trwania gwarancji?

Odpowiedź nr 1:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania takiego rozwiązania.

Pytanie nr 2:

Dla zadania ofertowego nr 1

Czy Zamawiający dopuści auto o pojemności silnika 1986 cm³?

Odpowiedź nr 2:

Tak, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia polegającej na zmianie w Załączniku nr 1A do SIWZ oraz w poz. nr 8 Specyfikacji technicznej Załącznika nr 6A do SIWZ minimalnej pojemności silnika oferowanego pojazdu z „min. 1990” na „min. 1986”.

Pytanie nr 3:

Dla zadania ofertowego nr 2

Czy Zamawiający dopuszcza samochód z rokiem produkcji 2011 i rokiem modelowym 2012?

Odpowiedź nr 3:

Nie, Zamawiający wymaga, aby oferowany samochód był fabrycznie nowy i wyprodukowany w 2012 roku.

Pytanie nr 4:

Dla zadania ofertowego nr 2

Biorąc pod uwagę wymogi firm ubezpieczeniowych odnośnie zabezpieczenia pojazdu mam pytanie czy Zamawiający wymaga drugiego zabezpieczenia pojazdu
w postaci autoalarmu?

Odpowiedź nr 4:

Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania drugiego zabezpieczenia pojazdu w postaci autoalarmu.

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./fax. (22) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach
od 9.00 do 14.30.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Ogłoszenie o zamówieniu było przedmiotem publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Numer ogłoszenia: 441910 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

Al. Niepodległości 243

00-909 Warszawa 60

tel./fax. (22) 68 32 352

·         Adres strony internetowej zamawiającego:www.sww.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zakup i dostawa samochodów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania ofertowe:

Zadanie ofertowe nr 1:

zakup i dostawa samochodu osobowego w wersji nadwozia sedan. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1A do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 2:

zakup i dostawa samochodu terenowego typu PICK-UP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1B do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

34110000-1 – samochody osobowe;

34113000-2 – pojazdy z napędem na 4 koła

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Data zakończenia: 15 grudnia 2012 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

·       Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

-      spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

-      nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalegaz opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 - 11 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

III.6) INNE DOKUMENTY

  • formularz ofertowy;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

cena oferty brutto – 70%;

zużycie energii – 12%;

emisja dwutlenku węgla – 12%;

emisja tlenków azotu – 2%;

emisja węglowodorów – 2%;

emisja cząstek stałych – 2%,

dla każdego zadania ofertowego oddzielnie.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:

1)     Zmiany korzystne dla Zamawiającego:

a)     dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,

b)     dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę, pojazdu o wyższych parametrach niż zaoferowany w formularzu ofertowym, odpowiadającego opisowi przedmiotu zamówienia określonemu przez Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem jego funkcjonalności oraz ceny określonej w ofercie.

2)     Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego:

a)     dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający,

b)     inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.

   3)     Zmiany neutralne dla Zamawiającego: dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:19 listopada 2012 r. godzina 12:00, miejsce: osobiście lub kurierem: Warszawa 02-009, Al. Niepodległości 243, wejście B, tel. wew. 832 352, pocztą:

                                            Służba Wywiadu Wojskowego

Biuro Finansowo – Logistyczne

Sekcja Zamówień Publicznych

00-909 Warszawa 60

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej:nie

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.

1.     Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa samochodu osobowego w wersji nadwozia sedan.

2.     Wspólny Słownik Zamówień (CPV):34110000-1.

3.     Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 15 grudnia 2012 r.

4.     Kryteria oceny ofert:

a).cena oferty brutto –70%

b).zużycie energii – 12%

c).emisja dwutlenku węgla – 12%

d).emisja tlenków azotu – 2%

e).emisja węglowodorów –2%

f).emisja cząstek stałych – 2%.

CZĘŚĆ Nr: 2NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.

1.     Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa samochodu terenowego typu PICK-UP.

2.     Wspólny Słownik Zamówień (CPV):34113000-2.

3.     Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 15 grudnia 2012 r.

4.     Kryteria oceny ofert:

a).cena oferty brutto –70%

b).zużycie energii – 12%

c).emisja dwutlenku węgla – 12%

d).emisja tlenków azotu – 2%

e).emisja węglowodorów –2%

f).emisja cząstek stałych – 2%.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI

Metadane

Data publikacji : 09.11.2012
Data modyfikacji : 14.11.2012
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor3
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor3
Osoba modyfikująca informację:
Redaktor3

Opcje strony

do góry