PN na zakup i dostawę samochodów
SWW/ZP-37/BFL/2012
Warszawa, dnia 27 lipca 2012 r.
SWW/ZP-37/BFL/2012
Z A W I A D O M I E N I E
o wyjaśnieniu i modyfikacji treści SIWZ
Dotyczy: postępowania przetargowego na „zakup i dostawę samochodów”.
W związku z otrzymaniem pytania dotyczącego treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę samochodów”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przekazuje treść pytania bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniem.
Pytanie:
Zadanie ofertowe nr 1 i 2
Czy Zamawiający dopuszcza w części I i II samochody wyposażone w silnik o pojemności 1956ccm, spełniające wszystkie pozostałe kryteria?
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza samochodów wyposażonych w silniki o pojemności mniejszej niż określone w załącznikach nr 1A i 1B do SIWZ (specyfikacja techniczna dla zadań ofertowych nr 1 i 2), tj. min. 1990 ccm.
Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Agnieszka Filippowicz, tel. (22) 683 26 26, tel./fax. (22) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.
DYREKTOR
BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO
SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO
.......................................................
wz. Paweł DUTKIEWICZ
Warszawa, dnia 26 lipca 2012 r.
SWW/ZP-37/BFL/2012
Z A W I A D O M I E N I E
o wyjaśnieniu i modyfikacji treści SIWZ
Dotyczy: postępowania przetargowego na „zakup i dostawę samochodów”.
W związku z otrzymaniem pytania dotyczącego treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę samochodów”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przekazuje treść pytania bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniem.
Pytanie:
Zadanie ofertowe nr 3
W związku ze szczegółową specyfikacją techniczną dla zadania ofertowego nr 3 mam pytanie jakiego systemu zabudowy skrzyni ładunkowej Państwo oczekujecie, czy do wysokości skrzyni czy też do wysokości kabiny, a jeśli tak to czy z szybami bocznymi czy w wersji dostawczej?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że skrzynia ładunkowa musi być zabudowana do wysokości kabiny.
Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Agnieszka Filippowicz, tel. (22) 683 26 26, tel./fax. (22) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.
DYREKTOR
BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO
SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO
.......................................................
wz. Paweł DUTKIEWICZ
Warszawa, dnia 25 lipca 2012 r.
SWW/ZP-37/BFL/2012
Z A W I A D O M I E N I E
o wyjaśnieniu i modyfikacji treści SIWZ
Dotyczy: postępowania przetargowego na „zakup i dostawę samochodów”.
W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę samochodów”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przekazuje treść pytań bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.
Pytanie nr 1:
Zadanie ofertowe nr 1
Czy Zamawiający dopuszcza bagażnik o pojemności 489 litrów przy niezmiennych pozostałych parametrach zamówienia?
Odpowiedź nr 1:
Zamawiający nie dopuszcza zmiany parametru bagażnika o zmniejszonej do 489 litrów pojemności.
Pytanie nr 2:
Zadanie ofertowe nr 3
Czy Zamawiający dopuszcza kolor Thunder metalik (odcień szarości)?
Odpowiedź nr 2:
Zamawiający dopuszcza kolor Thunder metalik.
Pytanie nr 3:
Zadanie ofertowe nr 3
Czy Zamawiający dopuszcza moc silnika 155 KM? Przy niezmiennych pozostałych parametrach zamówienia.
Odpowiedź nr 3:
Zamawiający nie dopuszcza zmiany mocy silnika.
Pytanie nr 4:
Zadanie ofertowe nr 3
Czy dopuszczają Państwo samochód z automatyczną czy manualną skrzynią biegów?
Odpowiedź nr 4:
Zamawiający wymaga aby samochód był wyposażony w automatyczną skrzynię biegów. Wobec powyższego Zamawiający dokonuje modyfikacji załącznika nr 6C do SIWZ (Formularz ofertowy dla zadania ofertowego nr 3) poprzez dodanie poz. 35 w tabeli „specyfikacja techniczna” o treści:
35. |
Skrzynia biegów - automatyczna |
¤ Tak ¤ Nie |
Pytanie nr 5:
Zadanie ofertowe nr 3
Czy samochód ma posiadać napęd 4x4 – stały czy dołączany?
Odpowiedź nr 5:
Zamawiający wymaga aby samochód był wyposażony w napęd 4x4 był dołączany.
Pytanie nr 6:
Zadanie ofertowe nr 3
Czy dopuszczają Państwo samochód z regulacją kierownicy w jednej płaszczyźnie (w pionie)?
Odpowiedź nr 6:
Zamawiający dopuszcza samochód z regulacją kierownicy w jednej płaszczyźnie (w pionie).
Pytanie nr 7:
Zadanie ofertowe nr 3
Czy za system wspomagania parkowania mogą Państwo uznać kamerę cofania z wyświetlaczem 6,1 cala w kabinie?
Odpowiedź nr 7:
Zamawiający uzna kamerę cofania z wyświetlaczem 6,1 cala w kabinie za system wspomagania parkowania.
Pytanie nr 8:
Zadanie ofertowe nr 3
Czy zabudowa może być biała czy musi być w kolorze nadwozia?
Odpowiedź nr 8:
Zamawiający wymaga aby zabudowa była wykonana w kolorze nadwozia.
Pytanie nr 9:
Zadanie ofertowe nr 3
Czy zabudowa musi posiadać okna?
Odpowiedź nr 9:
Zamawiający informuje, że zabudowa nie musi posiadać okien.
Pytanie nr 10:
Zadanie ofertowe nr 3
Czy hak holowniczy powinien posiadać 7 czy 13-pinowe gniazdo?
Odpowiedź nr 10:
Zamawiający wymaga aby hak holowniczy posiadał gniazdo 7-pinowe.
Pytanie nr 11:
Zadanie ofertowe nr 1
Czy Zamawiający dopuści w miejsce koła zapasowego powszechnie stosowany zestaw naprawczy?
Odpowiedź nr 11:
Zamawiający nie dopuszcza w miejsce koła zapasowego powszechnie stosowanego zestawu naprawczego.
Pytanie nr 12:
Zadanie ofertowe nr 1
Czy Zamawiający dopuści pojazd z bagażnikiem o pojemności min. 489 litrów?
Odpowiedź nr 12:
Zamawiający nie dopuszcza zmiany parametru bagażnika o zmniejszonej do 489 litrów pojemności.
Pytanie nr 13:
Zadanie ofertowe nr 3
Czy Zamawiający dopuści pojazd z regulacją kierownicy w jednej płaszczyźnie?
Odpowiedź nr 13:
Zamawiający dopuszcza samochód z regulacją kierownicy w jednej płaszczyźnie (w pionie).
Pytanie nr 14:
Zadanie ofertowe nr 1, 2 i 3
Czy Zamawiający dopuści min. 2 lata gwarancji na powłoki lakiernicze?
Odpowiedź nr 14:
Zamawiający nie dopuszcza skrócenia okresu gwarancji na powłoki lakiernicze.
Jednocześnie Zamawiający dokonuje modyfikacji:
- w poz. 8 specyfikacji technicznej załącznika nr 6A – Formularz ofertowy dla zadania ofertowego nr 1:
było:
8. |
Moc silnika min. 120 kW |
………………. kW |
jest:
8. |
Moc silnika min. 120 kM |
………………. kM |
- w poz. 8 specyfikacji technicznej załącznika nr 6B – Formularz ofertowy dla zadania ofertowego nr 2:
było:
8. |
Moc silnika min. 120 kW |
………………. kW |
jest:
8. |
Moc silnika min. 120 kM |
………………. kM |
- w poz. 8 specyfikacji technicznej załącznika nr 6C – Formularz ofertowy dla zadania ofertowego nr 3:
było:
7. |
Moc silnika kM: min. 160 |
………………. kW |
jest:
7. |
Moc silnika kM: min. 160 |
………………. kM |
Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Agnieszka Filippowicz, tel. (22) 683 26 26, tel./fax. (22) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.
DYREKTOR
BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO
SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO
.......................................................
wz. Paweł DUTKIEWICZ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Ogłoszenie o zamówieniu było przedmiotem publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 263240 - 2012; data zamieszczenia: 20 lipca 2012 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO
Al. Niepodległości 243
00-909 Warszawa 60
tel./fax. (22) 68 32 352
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.sww.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa samochodów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania ofertowe:
Zadanie ofertowe nr 1:
zakup i dostawa samochodu osobowego w wersji nadwozia kombi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1A do SIWZ;
Zadanie ofertowe nr 2:
zakup i dostawa samochodu osobowego w wersji nadwozia sedan. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1B do SIWZ;
Zadanie ofertowe nr 3:
zakup i dostawa samochodu terenowego typu PICK-UP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1C do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
34110000-1 – samochody osobowe;
34113000-2 – pojazdy z napędem na 4 koła
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Data zakończenia: 30 listopada 2012 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ;
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
III.6) INNE DOKUMENTY
- formularz ofertowy;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oferty brutto – 70%;
zużycie energii – 12%;
emisja dwutlenku węgla – 12%;
emisja tlenków azotu – 2%;
emisja węglowodorów – 2%;
emisja cząstek stałych – 2%,
dla każdego zadania ofertowego oddzielnie.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
1) Zmiany korzystne dla Zamawiającego:
a) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
b) dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę, pojazdu o wyższych parametrach niż zaoferowany w formularzu ofertowym, odpowiadającego opisowi przedmiotu zamówienia określonemu przez Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem jego funkcjonalności oraz ceny określonej w ofercie.
2) Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego:
a) dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający,
b) inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.
3) Zmiany neutralne dla Zamawiającego - dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31 lipca 2012 r. godzina 11:00, miejsce: osobiście lub kurierem: Warszawa 02-009, Al. Niepodległości 243, wejście B, tel. wew. 832 352, pocztą:
Służba Wywiadu Wojskowego
Biuro Finansowo – Logistyczne
Sekcja Zamówień Publicznych
00-909 Warszawa 60
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.
1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa samochodu osobowego w wersji nadwozia kombi.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1.
3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2012 r.
4. Kryteria oceny ofert:
a). cena oferty brutto – 70%
b). zużycie energii – 12%
c). emisja dwutlenku węgla – 12%
d). emisja tlenków azotu – 2%
e). emisja węglowodorów – 2%
f). emisja cząstek stałych – 2%
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.
1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa samochodu osobowego w wersji nadwozia sedan.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1.
3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2012 r.
4. Kryteria oceny ofert:
a).cena oferty brutto –70%
b).zużycie energii – 12%
c).emisja dwutlenku węgla – 12%
d).emisja tlenków azotu – 2%
e).emisja węglowodorów –2%
f).emisja cząstek stałych – 2%.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 3.
1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa samochodu terenowego typu PICK-UP.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34113000-2.
3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2012 r.
4. Kryteria oceny ofert:
a).cena oferty brutto –70%
b).zużycie energii – 12%
c).emisja dwutlenku węgla – 12%
d).emisja tlenków azotu – 2%
e).emisja węglowodorów –2%
f).emisja cząstek stałych – 2%.
DYREKTOR
BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO
SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO
.......................................................
Marek MALINOWSKI