Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę komputerów stacjonarnych oraz komputerów panelowych

SWW/ZP-15/BFL/2011

  

Warszawa, dnia 13 czerwca 2011 r.

 

SWW/ZP-15/BFL/2011

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu i modyfikacji treści SIWZ

oznaczenie sprawy: SWW/ZP-15/BFL/2011

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę komputerów stacjonarnych oraz komputerów panelowych”. Oznaczenie sprawy SWW/ZP-15/BFL/2011

 W związku z otrzymaniem zapytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę komputerów stacjonarnych oraz komputerów panelowych”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przekazuje treść zapytań bez ujawniania źródła wraz  z wyjaśnieniami.

 Pytanie nr 1:

W załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia komputery typu I, punkt II. Warunki jakie muszą spełnić Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, podpunkt 4b, Zamawiający podaje zapis:

„b) głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 26dB – załączyć oświadczenie producenta);”

Zwracamy się z prośbą o wykreślenie powyższego zapisu, który w sposób rażący narusza art. 29 ust. 2 UPZP ze względu na preferencję tylko jednego Wykonawcy, a mianowicie firmę Dell, który jako jedyny z producentów mierzy hałas z pozycji obserwatora.

Odpowiedź:

Zamawiający dokonuje modyfikacji w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia komputery typu I, punkt II. Podpunkt 4b otrzymuje brzmienie:

„b) głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 26dB lub z pozycji operatora wynoszący max. 29dB – załączyć oświadczenie producenta);”

 Pytanie nr 2:

W załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia komputery typu II, punkt II. Warunki jakie muszą spełnić Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, podpunkt 4c, Zamawiający podaje zapis:

„c) głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 26dB – załączyć oświadczenie producenta);”

Zwracamy się z prośbą o wykreślenie powyższego zapisu, który w sposób rażący narusza art. 29 ust. 2 UPZP ze względu na preferencję tylko jednego Wykonawcy, a mianowicie firmę Dell, który jako jedyny z producentów mierzy hałas z pozycji obserwatora.

Odpowiedź:

Zamawiający dokonuje modyfikacji w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia komputery typu II, punkt II. Podpunkt 4C otrzymuje brzmienie:

„c) głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 26dB lub z pozycji operatora wynoszący max. 29dB – załączyć oświadczenie producenta);”

Pytanie nr 3:

W załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia komputery typu II, punkt IV. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, Zamawiający podaje zapis:

„Zasilacz o mocy min. 255W i sprawności do 90%, pobór mocy zgodny z normą Energy Star 5.0, aktywna funkcja PFC, wiatraczek na zasilaczu 12cm”

Zwracamy się z prośbą o wykreślenie zapisu „wiatraczek na zasilaczu 12 cm”, który w sposób rażący narusza art. 29 ust. 2 UPZP ze względu na preferencję tylko jednego producenta, który jest w stanie spełnić przedstawione kryterium, a mianowicie firmę Dell.

Odpowiedź:

Zamawiający dokonuje modyfikacji polegającej na wykreśleniu w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia komputery typu II, punkt IV. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zapis „wiatraczek na zasilaczu 12 cm”.

 Pytanie nr 4:

W załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia komputery typu II, punkt IV. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, Zamawiający podaje zapis:

„Obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych) oraz powinna posiadać czujnik otwarcia obudowy współpracujący z oprogramowaniem zarządzającym komputerem; jednocześnie Zamawiający wymaga zastosowania dodatkowego zabezpieczenia ruchomej ścianki obudowy w postaci ukrytych śrub, niewidocznych dla użytkownika, zamaskowanych w dolnej części obudowy lub w podstawie; gniazdo śruby wymagające użycia niestandardowego narzędzia (dostarczonego przez producenta w komplecie zabezpieczających śrub)”

Zwracamy się z pytaniem czy Zamawiający dopuści dla powyższego zapisu jako rozwiązanie równoważne zastosowanie zamka elektromagnetycznego kontrolowanego za pomocą oprogramowania dołączonego bezpłatnie przez producenta (to samo oprogramowanie obsługuje funkcje opisane przez Zamawiającego w punkcie „Dodatkowe oprogramowanie” wymagane przez Zamawiającego.

Odpowiedź:

Zamawiający dopuści dla powyższego zapisu jako rozwiązanie równoważne zastosowanie zamka elektromagnetycznego kontrolowanego za pomocą oprogramowania dołączonego  bezpłatnie przez producenta, pod warunkiem funkcjonowania ww. rozwiązania przy braku zasilania.

Pytanie nr 5:

W załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia komputery typu I, punkt IV. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, Zamawiający podaje zapis:

„Obudowa powinna posiadać czujnik otwarcia współpracujący z oprogramowaniem zarządzającym komputerem; jednocześnie Zamawiający wymaga zastosowania dodatkowego zabezpieczenia ruchomej ścianki obudowy w postaci ukrytych śrub, niewidocznych dla użytkownika, zamaskowanych w dolnej części obudowy lub w podstawie; gniazdo śruby wymagające użycia niestandardowego narzędzia (dostarczonego przez producenta w komplecie zabezpieczających śrub)”

Zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający dopuści dla powyższego zapisu jako rozwiązanie równoważne zastosowanie zamka elektromagnetycznego kontrolowanego za pomocą oprogramowania dołączonego bezpłatnie przez producenta (to samo oprogramowanie obsługuje funkcje opisane przez Zamawiającego w punkcie „Dodatkowe oprogramowanie” wymagane przez Zamawiającego.

Odpowiedź:

Zamawiający dopuści dla powyższego zapisu jako rozwiązanie równoważne zastosowanie zamka elektromagnetycznego kontrolowanego za pomocą oprogramowania dołączonego bezpłatnie przez producenta, pod warunkiem funkcjonowania ww. rozwiązania przy braku zasilania.

 Pytanie nr 6:

W załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia komputery typu I, punkt IV. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, Zamawiający podaje zapis:

„Płyta główna zaprojektowana na zlecenie producenta jednostki centralnej komputera, płyta musi być trwale oznaczona logo producenta komputera, wyposażona w 2 złącza DIMM, 1 złącze eSATA, 2 złącza SATA, (…)”

Zwracamy się z prośbą o wykreślenie zapisu „1 złącze eSATA”, który w sposób rażący narusza art. 29 ust. 2 UPZP ze względu na preferencję tylko jednego Wykonawcy, a mianowicie firmę Dell.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na wykreślenia zapisu „1 złącze eSATA”. Złącze eSATA jest wykorzystywane przez Zamawiającego i stanowi istotny element polityki bezpieczeństwa i archiwizacji danych. Rezygnacja ze złącza eSATA drastycznie zmniejszy funkcjonalność przedmiotu zamówienia poniżej akceptowalnego poziomu.

Powyższy zapis jest zgodny z zatwierdzonym dokumentem „Wykaz obowiązujących standardów sprzętu informatyki i oprogramowania do stosowania w resorcie obrony narodowej” wersja 2.80 z dnia 25 stycznia 2011, publikowanym na stronach internetowych Departamentu Informatyki i Telekomunikacji MON, wprowadzonych do użytku Decyzją Nr 207/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 25 czerwca 2009 r. (Dz. Urz. MON z dnia 16 lipca 2009 r., Nr 13, poz. 145).

Pytanie nr 7:

W załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia komputery typu I, punkt IV. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, Zamawiający podaje zapis:

„monitor LCD min.19’’ cechowany fabrycznie w sposób trwały logiem producenta, rozdzielczość 1440x900 pikseli; czas reakcji: max. 5 ms, kontrast min. 1000:1, jasność min. 300 cd/m2, matryca ma spełniać wymogi klasy I (bez martwych pixeli i subpixeli), certyfikat TCO 99, złącza min.: 1xD-SUB, 1xDVI, 1xDisplayPort, 4xUSB,”

oraz

„porty: 1 x RS232; 1xVGA, 1xDisplay Port, min. 7 x USB 2.0, w tym min. 2 z przodu obudowy i 5 z tyłu, port sieciowy RJ-45, port słuchawek i mikrofonu na przednim panelu obudowy. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.;”

Zwracamy się z pytaniem czy Zamawiający zgodzi się na zaoferowanie monitora posiadającego 2 porty USB oraz komputera posiadającego 10 portów USB?

Odpowiedź:

Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie, jako rozwiązanie równoważne, monitora posiadającego 2 porty USB oraz komputera posiadającego 10 portów USB.

 Pytanie nr 8:

W załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia komputery typu II, punkt IV. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, Zamawiający podaje zapis:

„monitor LCD min.19’’ cechowany fabrycznie w sposób trwały logiem producenta, rozdzielczość 1440x900 pikseli; czas reakcji: max. 5 ms, kontrast min. 1000:1, jasność min. 300 cd/m2, matryca ma spełniać wymogi klasy I (bez martwych pixeli i subpixeli), certyfikat TCO 99, złącza min.: 1xD-SUB, 1xDVI,4xUSB”

Zwracamy się z pytaniem czy Zamawiający zgodzi się na zaoferowanie monitora posiadającego 2 porty USB oraz komputera posiadającego 10 portów USB?

Odpowiedź:

Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie, jako rozwiązanie równoważne, monitora posiadającego 2 porty USB oraz komputera posiadającego 10 portów USB.

Dokonana modyfikacja specyfikacji wiąże wykonawców z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma.

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Agnieszka Filippowicz, tel. (22) 684 66 27, tel./fax. (22) 683 23 52  w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

Marek MALINOWSKI


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Ogłoszenie o zamówieniu było przedmiotem publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Numer ogłoszenia: 148430 – 2011; data zamieszczenia: 8 czerwca 2011 r.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:    SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

al. Niepodległości 243

00-909 Warszawa 60

tel./fax. (22) 68 32 352

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zakup i dostawa komputerów stacjonarnych oraz komputerów panelowych

II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów stacjonarnych oraz komputerów panelowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania ofertowe:

Zadanie ofertowe nr 1 - zakup i dostawa komputerów stacjonarnych typu I w liczbie 60 zestawów oraz komputerów stacjonarnych typu II w liczbie 10 zestawów;

Zadanie ofertowe nr 2 - zakup i dostawa komputerów panelowych w liczbie 2 zestawów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

30213300-8 – komputer biurkowy.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Data zakończenia: 31 lipca 2011 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

-      spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

-      nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,

  1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ;
  • Oświadczenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera (dla zadania ofertowego nr 1 i 2);
  • Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem (dla zadania ofertowego nr 1 i 2);

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ;
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 

  • nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  •  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

III.6) INNE DOKUMENTY

Dla zadania ofertowego nr 1:

  1. Certyfikat zgodności z systemami operacyjnymi firmy Microsoft (Windows Vista, Windows 7)
  2. CE dla danego modelu urządzenia (dotyczy komputera stacjonarnego typu II);
  3. Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu;
  4. Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD; wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net –dopuszcza się wydruk ze strony internetowej
  5. Certyfikaty potwierdzające spełnianie wymogów normy Energy Star 5.0; wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu
    http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov;
  6. Oświadczenie producenta o spełnianiu wymagań głośności jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 26 dB;
  7. Oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument
    z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram;

Dla zadania ofertowego nr 2:

  1. CE dla danego modelu urządzenia;
  2. Certyfikat ISO9001 oraz ISO14001 dla producenta sprzętu;
  3. Oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena 100%.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy
w następujących przypadkach i na określonych warunkach:

Zmiany korzystne dla Zamawiającego:

  • dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
  • dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę, urządzeń o wyższych parametrach niż zaoferowane w formularzu ofertowym, odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia określonemu przez Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem ich funkcjonalności oraz ceny jednostkowej urządzenia określonej w ofercie.

Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego:

  • dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający,
  • inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.

Zmiany neutralne dla Zamawiającego:

  • dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 11:00, miejsce: osobiście lub kurierem: Warszawa 02-009,
Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352, lub przesłać na adres:

Służba Wywiadu Wojskowego

Biuro Finansowo – Logistyczne

Sekcja Zamówień Publicznych

00-909 Warszawa 60

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

Marek MALINOWSKI

Metadane

Data publikacji : 08.06.2011
Data modyfikacji : 13.06.2011
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor2
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor2
Osoba modyfikująca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry