Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Zakup i dostawa urządzeń teleinformatycznych w wykonaniu specjalnym

SWW/ZP-19/BFL/2010

 

OGŁOSZENIE
ZAMAWIAJĄCY:
SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO
al. Niepodległości 243
00-909 Warszawa 60
tel./fax. (022) 68 32 352

Link internetowy do warunków przetargu: www.bip.sww.gov.pl
 
Zamawiający, Służba Wywiadu Wojskowego, zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę urządzeń teleinformatycznych w wykonaniu specjalnym”.
 
Urządzenie w wykonaniu specjalnym jest to urządzenie, w którym zastosowano przedsięwzięcia techniczne ograniczające poziom emisji ujawniającej. Dla takiego urządzenia, na podstawie wyników badań laboratoryjnych, właściwe Służby Ochrony Państwa wystawiają certyfikat.
 
Przedmiot postępowania podzielony został na 8 zadań ofertowych:
·         Zadanie nr 1 - Zestaw multimedialny w wykonaniu specjalnym o wysokim poziomie zabezpieczeń z wyposażeniem w liczbie 1 zestawu,
·         Zadanie nr 2 - Terminal komputerowy w wykonaniu specjalnym o wysokim poziomie zabezpieczeń z wyposażeniem w liczbie 55 zestawów,
·         Zadanie nr 3 - Drukarka laserowa czarno-biała w wykonaniu specjalnym o wysokim poziomie zabezpieczeń z wyposażeniem w liczbie 20 sztuk,
·         Zadanie nr 4 - Drukarka laserowa kolorowa w wykonaniu specjalnym o wysokim poziomie zabezpieczeń z wyposażeniem w liczbie 8 sztuk,
·         Zadanie nr 5 - Szafa antyemisyjna z wyposażeniem typu I w liczbie 1 kompletu, szafa antyemisyjna z wyposażeniem typu II w liczbie 1 kompletu,
·         Zadanie nr 6 – Komputer przenośny wraz z drukarką o wysokim poziomie zabezpieczeń z wyposażeniem w liczbie 10 zestawów,
·         Zadanie nr 7 – Monitor wielkoformatowy o podwyższonym poziomie zabezpieczeń z wyposażeniem w liczbie 1 kompletu,
·         Zadanie nr 8 – Urządzenie szyfrujące TCE 621/B Optical Configuration LC w liczbie 2 kompletów.
 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – oddzielnie na każde zadanie ofertowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
Nr referencyjny postępowania: SWW/ZP-19/BFL/2010
 
1. Podstawą do ubiegania się o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty w oparciu o wymagania określone w warunkach przetargu.
2. Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
1)   Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest, pod rygorem nie przyjęcia oferty, przedstawić Zamawiającemu, nie później niż 6 dni przed terminem złożenia ofert, tj. do dnia 29 lipca 2010 r. do godz. 12.00, aktualne informacje (imię i nazwisko) dotyczące członków organów zarządzających i nadzorczych Wykonawcy, a także pełnomocników lub prokurentów, którzy będą reprezentowali Wykonawcę w postępowaniu.
2)   O udział w postępowaniu, mogą ubiegać się Wykonawcy:
a)    posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)   posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c)    znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3)   W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedstawić:
a)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)   kserokopia koncesji MSWiA na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 67, poz. 679 z późn. zmian.),
c)   wykaz pracowników i kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa osobowego pracowników (do klauzuli POUFNE), związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
d)   wykaz osób po stronie Wykonawcy uprawnionych do kontaktu z Zamawiającym z podaniem imienia, nazwiska, stanowiska oraz numery telefonów kontaktowych,
e)   oświadczenia Wykonawcy o ustanowieniu reprezentacji na czas trwania aukcji/licytacji elektronicznej, o której mowa w pkt 14 ppkt. 4 Warunków przetargu – załącznik nr 7 do Warunków przetargu,
f)   oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenia spełniają wymagania norm, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 4 Warunków przetargu i przy dostawie posiadać będą certyfikaty potwierdzające spełnienie
ww. wymagań wystawione lub potwierdzone na poszczególne egzemplarze przez właściwą Służbę Ochrony Państwa,
g)   Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem – dla zadania ofertowego nr 5.
4)   Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnego ubiegania się o realizację zamówienia, wraz z zastrzeżeniami, że wszystkie podmioty ubiegające się o wspólną realizację zamówienia muszą:
a)    spełniać warunki uczestnictwa w postępowaniu,
b)    przedłożyć Zamawiającemu dokumenty, o których mowa w ppkt.3)
c)    ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; pełnomocnictwa należy udzielić w formie pisemnej;
w przypadku nie ustanowienia pełnomocnika, każdy z podmiotów musi podpisać wszystkie wymagane w postępowaniu dokumenty zgodnie z reprezentacją,
d)    przedłożyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię stosownej umowy oraz oryginał pełnomocnictwa, jeżeli występuje,
e)    złożyć wspólne oświadczenie, że:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
akceptują przedłożone przez zamawiającego istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia, ogólne warunki umowy albo wzór umowy,
- zobowiązują się do solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia,
5)   Dokumenty, o których mowa w ppkt 3) i 4), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że:
a) w przypadku kopii należy udostępnić, na każde żądanie Zamawiającego, oryginały dokumentów do wglądu;
b) w przypadku Wykonawców zagranicznych dokumenty winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone odpowiednio:
- zgodnie z postanowieniami konwencji znoszącej wymóg legalizacji zagranicznych dokumentów urzędowych, sporządzonej w Hadze dnia 5 października 1961 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 112, poz. 938),
przez polską placówkę dyplomatyczną w kraju wykonawcy, za zgodność z prawem kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
c) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3) lit. a-c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; dokument powinien być przetłumaczony na język polski przez tłumacza przysięgłego i potwierdzony zgodnie z zasadami określonymi w ppkt 5) lit. c.
4. Kryteria oceny ofert wraz ze znaczeniem poszczególnych kryteriów:
Przy wyborze oferty (oddzielnie na każde zadanie ofertowe) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
cena oferty brutto o znaczeniu 100%.
5. Warunki przetargu Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl (plik: SIWZ – do spr. SWW/ZP-19/BFL/2010, rozszerzenie zip) dodatkowo można ją pobrać w punkcie odbioru SIWZ mieszczącym się w Warszawie, przy Al. Niepodległości 243, wejście B, tel. wew. 832 352.
6. Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 30 listopada 2010 r.
7. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do dnia 4 sierpnia 2010 r. do godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Al. Niepodległości 243, wejście B lub przesłać na jego adres wraz z opisem:
 
 
 

nazwa Wykonawcy,
adres, tel. kontaktowe

 
Służba Wywiadu Wojskowego
Biuro Finansowo – Logistyczne
Sekcja Zamówień Publicznych
Oferta na zakup i dostawę urządzeń teleinformatycznych
w wykonaniu specjalnym
Nr sprawy SWW/ZP-19/BFL/2010
Zadanie ofertowe nr ...........
Nie otwierać do dnia 4 sierpnia 2010 do godz. 11.30
 
Osoby upoważnione do odbioru oferty: p. Andrzej ENDZELM, p. Łukasz ZABŁOCKI
 
 

 

 
 
 8. Wykonawca związany będzie ofertą przez okres 60 dni od terminu jej złożenia.
 9. Zamawiający po dokonaniu komisyjnej oceny złożonych ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzi aukcję elektroniczną (oddzielnie na każde zadanie ofertowe).
10. W przypadku, gdy w postępowaniu złożona zostanie jedna oferta odpowiadająca treści warunków przetargu, w celu ustalenia postanowień umowy Zamawiający przeprowadzi negocjacje z jednym Wykonawcą w oparciu o treść złożonej oferty, na podstawie art. 72 Kodeksu cywilnego.
11. Kwota wadium:
a)    dla zadania nr 1 – 1 120,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto dwadzieścia złotych 00/100),
b)    dla zadania nr 2 – 21 120,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy sto dwadzieścia złotych 00/100),
c)    dla zadania nr 3 – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100),
d)    dla zadania nr 4 – 4 160,00 zł (słownie: cztery tysiące sto sześćdziesiąt złotych 00/100),
e)    dla zadania nr 5 – 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100),
f)     dla zadania nr 6 – 10 400,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy czterysta złotych 00/100),
g)    dla zadania nr 7 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100),
h)   dla zadania nr 8 – 3 040,00 zł (słownie: trzy tysiące czterdzieści złotych 00/100).
12.     Zamawiający wymagał będzie, przed podpisaniem umowy, wniesienia zabezpieczenia wykonania umowy w wysokości 10% wartości brutto zamówienia.
13.     Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania Warunków przetargu.
14.     Osoby upoważnione do kontaktów: p. Andrzej Endzelm, tel. (022) 684 66 27, p. Łukasz Zabłocki, tel./fax. (022) 683 23 52.
15.     Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
 
 
 
 
 
DYREKTOR
  BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO
SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO
 
     .......................................................
 Marek MALINOWSKI

Metadane

Data publikacji : 26.07.2010
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor3
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor3
Osoba modyfikująca informację:
Redaktor3

Opcje strony

do góry