Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek

SWW/ZP-2/BFL/2010

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO
al. Niepodległości 243
00-909 Warszawa 60
tel./fax. (022) 68 32 352
 
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych”
(tj.
Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”
na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych
i atramentowych, faksów i kserokopiarek.
 
1.     Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl (plik: SIWZ – do spr. SWW/ZP-2/BFL/2010, rozszerzenie zip) Dodatkowo można ją będzie pobrać w punkcie odbioru SIWZ mieszczącym się w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352.
2.     Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem nowych, nieużywanych, nieregenerowanych oraz nierefabrykowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych oraz faksów i kserokopiarek, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w załącznik nr 1 do SIWZ i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane          
            CPV: 30125100-2, 30192113-6, 30125110-5.     
3.     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.     Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 1 grudnia 2010 r.
6.     Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1)   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
- wykażą w ofercie (poprzez załączenie odpowiednich dokumentów w przypadku materiałów równoważnych), że zaoferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
2)     W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, należy załączyć następujące dokumenty:
a)         Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;
b)        Wykaz minimum trzech wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw z okresu ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzonymi dokumentami, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto dla każdego z ww. zamówień wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ.
3)         W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, których mowa w art. 24 ust 1 ustawy, należy załączyć następujące dokumenty:
a)    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ;
b)    Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczeniew zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ;
c)     Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d)    Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e)    Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
f)     Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
UWAGA:
Dokumenty, o których mowa w ppkt 3 lit. b) ÷ f) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4)     Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczącego niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
5)     Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 3 lit. b), c), d) i f) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a)     nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
b)    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
c)      nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
natomiast zamiast dokumentu, o których mowa w ppkt 3) lit. e) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
6)     Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
7)     Dokumenty, o których mowa w ppkt. 4) i 5) są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
8)     W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców Zamawiający wymaga:
a)     przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich podmiotów biorących udział w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) określającego jego zakres;
b)    złożenia oświadczeń, o których mowa w ppkt 2 lit. a) i ppkt 3 lit. a), podpisanego przez pełnomocnika;
c)     złożenie wykazu, o którym mowa w ppkt 2 lit b) podpisanego przez pełnomocnika;
d)    złożenia kompletu dokumentów określonych w ppkt. 3 lit. b)÷f) przez wszystkie podmioty biorące udział w postępowaniu o zamówienie publiczne, kopie dokumentów są poświadczane przez pełnomocnika lub przez te podmioty;
e)     podpisania oferty przez pełnomocnika.
9)     W przypadku składania oferty na materiały równoważne w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi załączyć do oferty:
a)     Potwierdzenie zgodności parametrów technicznych (raport z testów wydajności), w tym wydajności określonych na podstawie norm ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych (lub norm równoważnych). Oświadczenie może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów tonerów;
b)    Certyfikat potwierdzający, że oferowany asortyment będzie wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi, aktualny na dzień składania ofert;
c)     Oświadczenie producenta, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, nie regenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset, jak również, że użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji.
Dokumenty, o których mowa w ppkt 9, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
10) W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
7.     Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do niniejszego postępowania.
8.     Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
- cena za wykonanie przedmiotu zamówienia                    50 %
- rodzaj materiałów eksploatacyjnych                                 50 %
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt.
9.     Miejsce, termin składania i otwarcia ofert
1)     Oferty należy przesłać na adres:
Służba Wywiadu Wojskowego
Biuro Finansowo – Logistyczne
Sekcja Zamówień Publicznych
00-909 Warszawa 60
w zamkniętej kopercie opisanej zgodnie z pkt. 10 ppkt. 3 SIWZ, lub złożyć osobiście do Sekcji Zamówień Publicznych w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B (Biuro przepustek czynne w godz. od 800 do 1500 w każdy dzień roboczy), nr telefonu wew. 832-352. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do odbioru ofert – p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki.
2)     Termin składania ofert upływa w dniu 5 marca 2010 r. o godz. 11.00 (za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpłynięcia oferty do Zamawiającego).
3)     Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
4)     Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 marca 2010 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego przy al. Niepodległości 243 w Warszawie (Sala przy biurze przepustek).
5)     Bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, okresu gwarancji i warunków płatności podane w ofertach.
10. Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.
11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych
13. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
·         p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (022) 684 66 27, tel./fax. (022) 683 23 52 – w sprawach dotyczących zapisów SIWZ, w każdy dzień roboczy w godz. 8.30-14.30.
 
 
 
 
DYREKTOR
BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO
 
.......................................................
Marek MALINOWSKI

Metadane

Data publikacji : 24.02.2010
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor2
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry