PN na zakup i dostawę prasy krajowej i zagranicznej
SWW/ZP-28/BFL/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO
al. Niepodległości 243
00-909 Warszawa 60
tel./fax. (022) 68 32 352
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych”
(tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”
(tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”
na zakup i dostawę prasy krajowej i zagranicznej.
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl (plik: SIWZ – do spr. SWW/ZP-28/BFL/2009, rozszerzenie zip) Dodatkowo można ją będzie pobrać w punkcie odbioru SIWZ mieszczącym się w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352.
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup prasy krajowej i zagranicznej wraz z dostawą do Zamawiającego. Zakres przedmiotowy zamówienia wraz z określeniem ilości dostarczanej prasy został określony w Załącznikach nr 1A i 1B do SIWZ.
CPV: 22200000-2 – gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania ofertowe:
a) zadanie ofertowe nr 1A - prasa krajowa
b) zadanie ofertowe nr 1B - prasa zagraniczna
4. Godziny świadczenia usług:
a) Dla zadania ofertowego nr 1A - dostawa prasy codziennej, do godz. 5:00, adres Al. Niepodległości 243, Warszawa. Pozostała prasa godz. 8:00-9:00 dnia ukazania się,
b) Dla zadania ofertowego nr 1B - dostawa prasy codziennej w dniu dostawy prasy do Polski do godziny 13.00, najpóźniej w dniu następnym po dostawie prasy do Polski do godz. 9:00 adres
Al. Niepodległości 243, Warszawa. Dostawa prasy objętej prenumeratą roczną odbywać się będzie od pierwszego dostępnego u wydawcy wydania po dokonaniu przez Zamawiającego przedpłaty za okres realizacji zamówienia, na rzecz Wykonawcy.
Al. Niepodległości 243, Warszawa. Dostawa prasy objętej prenumeratą roczną odbywać się będzie od pierwszego dostępnego u wydawcy wydania po dokonaniu przez Zamawiającego przedpłaty za okres realizacji zamówienia, na rzecz Wykonawcy.
5. Miejsce świadczenia usług: Warszawa.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – oddzielnie na każde zadanie ofertowe.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dodatkowych do zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5a) ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Wymagany termin wykonania zamówienia dla wszystkich Zadań ofertowych: od dnia 1 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2010 r.
10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
b) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy;
f) Akceptują termin płatności 30 dni od daty złożenia oryginału faktury u Zamawiającego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie złożonych w ofercie dokumentów.
2) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć
następujące dokumenty:
następujące dokumenty:
a) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Wykonawcy, składający ofertę na więcej niż 1 Zadanie ofertowe przedmiotu zamówienia składają jeden komplet ww. dokumentów.
3) Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) lit. b) ÷ e) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii, która musi zostać uwierzytelniona, polega to na zamieszczeniu na kopii dokumentu zapisu „za zgodność z oryginałem”, a to stwierdzenie musi być podpisane przez właściwą osobę reprezentującą podmiot.
4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2) lit. b), d), e), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
natomiast zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2) lit. c) składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6) Dokumenty, o których mowa w ppkt. 4) i 5) są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, stosownie do obowiązujących przepisów.
7) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców Zamawiający wymaga:
a) przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich stron biorących udział w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) określającego jego zakres;
b) złożenia oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1) lit. a), podpisanego przez pełnomocnika;
c) złożenia kompletu dokumentów określonych w ppkt. 1) lit. b)÷e) przez wszystkie strony biorące udział w postępowaniu o zamówienie publiczne;
d) podpisania oferty przez pełnomocnika.
11. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do niniejszego postępowania.
12. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
- cena oferty brutto – 100%
13. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert
1) Oferty należy przesłać na adres:
Służba Wywiadu Wojskowego
Biuro Finansowo – Logistyczne
Biuro Finansowo – Logistyczne
Sekcja Zamówień Publicznych
00-909 Warszawa 60
00-909 Warszawa 60
w zamkniętej kopercie opisanej zgodnie z pkt. 10 ppkt. 3 SIWZ, lub złożyć osobiście do Sekcji Zamówień Publicznych w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B (Biuro przepustek czynne w godz. od 800 do 1500 w każdy dzień roboczy), nr telefonu wew. 832-352. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do odbioru ofert – p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki.
2) Termin składania ofert upływa w dniu 18 grudnia 2009 roku o godz. 11.00 (za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpłynięcia oferty do Zamawiającego).
3) Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie określonym w ppkt 2 zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
4) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 grudnia 2009 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego przy al. Niepodległości 243 w Warszawie (Sala przy biurze przepustek).
5) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz
adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności podanych w ofertach.
adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności podanych w ofertach.
14. Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.
15. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
16. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
- p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (022) 684 66 27 tel./fax. (022) 683 23 52 – w sprawach dotyczących zapisów SIWZ, w każdy dzień roboczy w godz. 8.30-14.30.
DYREKTOR
BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO
.......................................................
Paweł DUTKIEWICZ