Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę paliw do samochodów służbowych Zamawiającego

SWW/ZP-27/BFL/2009

 

Warszawa, dnia 3 grudnia 2009 r.
 
                                                                                                  
 
                                                                                              
 
Z A W I A D O M I E N I E
o wyjaśnieniu i modyfikacji treści warunków SIWZ
dot. sprawy nr SWW/ZP-27/BFL/2009
 
Dotyczy:     zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę paliwa do samochodów służbowych Zamawiającego”.
 
W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) przekazuję treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.
Pytanie nr 1
Czy Zamawiający dopuszcza zaakceptowanie terminu płatności 14 dni od daty wystawienia faktury (projekt umowy §3 pkt 3)?
 
Pytanie nr 2
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość wykreślenia w §3 pkt 2 sformułowania „w przypadku święta w dniu kolejnym”?
 
Pytanie nr 3
Czy istnieje możliwość wydłużenia terminu dostarczenia kart z 7 dni na 10 (§4 pkt 8, 10, 12)?
 
Zamawiający po przeanalizowaniu powyższych pytań odpowiada:
 
Odpowiedź 1
Zamawiający dokonuje modyfikacji w pkt. 8 ppkt 1 lit f) ogłoszenia o zamówieniu, w pkt. 6 ppkt 1 lit f) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadań nr 1 i 2, oraz w pkt. 5 załączników nr 5 i 6 do SIWZ – Formularz ofertowy dla zadań nr 1 i 2 oraz w §3 pkt 3 załączników nr 7 i 8 do SIWZ – Projekt umowy dla zadań ofertowych
nr 1 i 2 treści:
„.w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału faktury”,
która zmienia się na:
„.w terminie do 30 dni od daty wystawienia oryginału faktury”
 
Odpowiedź 2
Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykreślenia sformułowania „w przypadku święta w dniu kolejnym”.
 
Odpowiedź 3
Zamawiający dokonuje modyfikacji w §4 pkt 8, 10 i 12 załącznika nr 7 do SIWZ – Projekt umowy dla zadania nr 2 oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania ofertowego nr 2 treści:
„7 dni od dnia podpisania umowy”,
„w terminie nieprzekraczającym 7 dni” oraz
„w terminie 7 dni od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego”
która zmienia się kolejno na:
„do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy”,
„w terminie nieprzekraczającym 10 dni kalendarzowych” oraz
„w terminie 10 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego”
 
Szczegółowych informacji udzielają Andrzej Endzelm i Łukasz Zabłocki, tel. kontaktowy (022) 683 23 52, w każdy dzień roboczy w godzinach od 8.30 do 14.30.
 
           
                                                                                                                                                                           DYREKTOR
                                                                                                                                                      Biura Finansowo - Logistycznego
 
                                                                                                                                                .......................................................
                                                                                                                                                                  Marek MALINOWSKI
 

 

 

 


 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO
al. Niepodległości 243
00-909 Warszawa 60
tel./fax. (022) 68 32 352
 
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych”
(tj.
Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”
na zakup i dostawę paliwa do samochodów służbowych Zamawiającego.
 
1.     Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl (plik: SIWZ – do spr. SWW/ZP-27/BFL/2009, rozszerzenie zip) Dodatkowo można ją będzie pobrać w punkcie odbioru SIWZ mieszczącym się w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352.
2.     Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa hurtowa paliw płynnych w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz tankowanie służbowych samochodów Zamawiającego na stacjach Wykonawcy:
a)   benzyna bezołowiowa wg Polskiej Normy PN EN 228 z października 2003 roku oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 23 grudnia 2003 roku (Dz. U. nr 03.230.2297 z 31 grudnia 2003), PKWiU nr 23.20.11-00.10
b)   olej napędowy wg Polskiej Normy PN EN 590 z grudnia 2002, PKWiU nr 23.20.15-00.10,
c)   biopaliwo – bioester stanowiący samoistne paliwo wg Polskiej Normy PN EN 14214, zgodnie z uchwałą nr 134/2007 Rady Ministrów z 24 lipca 2007 r. w sprawie „Wieloletniego programu promocji biopaliw lub innych paliw odnawialnych na lata 2008-2014” (M.P. z 2007 r., Nr 53, poz. 507 z 24 sierpnia 2007 r.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 22 stycznia 2009 r. w sprawie wymagań jakościowych dla biopaliw ciekłych (Dz. U. z 2009 r., Nr 18, poz. 98 z dnia 4 lutego 2009 r.).
            CPV: 09132100-4 – benzyna bezołowiowa,
            CPV: 09134220-5 – paliwo do silników diesla,
            CPV: 09134232-2 – biodiesel (B100).   
3.     Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania ofertowe:
a)   Zadanie ofertowe nr 1 - dostawa hurtowa paliw płynnych do samochodów służbowych Zamawiającego,
b)   Zadanie ofertowe nr 2 - tankowanie samochodów służbowych Zamawiającego z wykorzystaniem firmowych paliwowych kart identyfikacyjnych.
4.     Szacunkowa, roczna ilość paliw, która zostanie objęta zamówieniem wynosi:
a)   dla zadania ofertowego nr 1:
- benzyna bezołowiowa Pb95    – ok. 15 m3,
- olej napędowy                         – ok. 20 m3,
b)    dla zadania ofertowego nr 2:
- benzyna bezołowiowa Pb95                                   – ok. 65 000 litrów,
- olej napędowy                                                        – ok. 45 000 litrów,
- biopaliwo (bioester stanowiący samoistne paliwo) – ok.   5 000 litrów.
5.     Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – oddzielnie na każde zadanie ofertowe.
6.     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7.     Wymagany termin wykonania zamówienia dla wszystkich Zadań ofertowych: od dnia 1 stycznia 2010 r. do dnia 28 lutego 2011 r.
8.     Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1)   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)     Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
b)    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
c)     Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d)    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
e)     Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy;
f)     Akceptują termin płatności 14 dni od daty złożenia oryginału faktury u Zamawiającego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie złożonych w ofercie dokumentów.
2)   W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
a)     oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3,
b)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c)     aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d)    aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e)     aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
f)     aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi, wydana zgodnie z przepisami z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625, z późn. zm.);
g)    oświadczenie o zapewnieniu bezgotówkowej sprzedaży paliw na podstawie identyfikacyjnych kart paliwowych;
h)     dla zadania ofertowego nr 2 - wykaz czynnych całodobowo stacji paliw na terenie całej Polski, honorujących identyfikacyjne karty paliwowe Wykonawcy, z podaniem ich dokładnej lokalizacji, stanowiący Załącznik nr 4;
i)      Wykonawcy, składający ofertę na więcej niż 1 Zadanie ofertowe przedmiotu zamówienia składają jeden komplet ww. dokumentów.
3)   Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) lit. b) ÷ f) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii, która musi zostać uwierzytelniona, polega to na zamieszczeniu na kopii dokumentu zapisu „za zgodność z oryginałem”, a to stwierdzenie musi być podpisane przez właściwą osobę reprezentującą podmiot.
4)     Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2) lit. b), d), e), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a)         nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
b)        nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
c)         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
natomiast zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2) lit. c) składa zaświadczenie z właściwego
organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
5)     Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6)     Dokumenty, o których mowa w ppkt. 4) i 5) są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, stosownie do obowiązujących przepisów.
7)     W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców Zamawiający wymaga:
a)         przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich stron biorących udział w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) określającego jego zakres;
b)        złożenia oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1) lit. a), podpisanego przez pełnomocnika;
c)         złożenia kompletu dokumentów określonych w ppkt. 1) lit. b)÷f) i h) przez wszystkie strony biorące udział w postępowaniu o zamówienie publiczne;
d)        podpisania oferty przez pełnomocnika.
9.   Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do niniejszego postępowania.
10. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
a)         Dla zadania ofertowego nr 1:
           Cena 1 m3 paliwa                                                                      60% w tym:
           - cena 1 m3 paliwa – benzyny bezołowiowej Pb95             30%
           - cena 1 m3 paliwa – oleju napędowego ON                     30%
          Oferowana stała marża                                                              40%     
b)        Dla zadania ofertowego nr 2:
         Cena 1 litra paliwa                                                                    60% w tym:
          - cena 1 litra paliwa – benzyny bezołowiowej Pb95           20%
         - cena 1 litra paliwa – oleju napędowego ON                    20%
         - cena 1 litra paliwa – biopaliwa (bioestru stanowiącego samoistne paliwo) 20%
         Oferowany stały opust                                                              40%     
11. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert
1)     Oferty należy przesłać na adres:
Służba Wywiadu Wojskowego
Biuro Finansowo – Logistyczne
Sekcja Zamówień Publicznych
00-909 Warszawa 60
w zamkniętej kopercie opisanej zgodnie z pkt. 12 ppkt. 7 SIWZ, lub złożyć osobiście do Sekcji Zamówień Publicznych w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B (Biuro przepustek czynne w godz. od 800 do 1500 w każdy dzień roboczy), nr telefonu wew. 832-352. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do odbioru ofert – p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki.
2)     Termin składania ofert upływa w dniu 11 grudnia 2009 roku o godz. 11.00 (za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpłynięcia oferty do Zamawiającego).
3)     Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie określonym w ppkt 2 zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
4)     Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 grudnia 2009 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego przy al. Niepodległości 243 w Warszawie (Sala przy biurze przepustek).
5)     Bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności podanych w ofertach.
12. Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.
13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
14. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
·         Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki, tel. (022) 684 66 27 tel./fax. (022) 683 23 52 – w sprawach dotyczących zapisów SIWZ, w każdy dzień roboczy w godz. 8.30-14.30.
 
 
 
 
                                        DYREKTOR
                                          BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO
 
                                          .......................................................
                                       Marek MALINOWSKI

Metadane

Data publikacji : 27.11.2009
Data modyfikacji : 03.12.2009
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor2
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry