Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę miniładowarki

SWW/ZP-17/BFL/2009

 

Warszawa, dnia 2 września 2009 r.
 
                                                                                                  
                                                                                                   
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
o wyjaśnieniu treści SIWZ
dot. sprawy nr SWW/ZP-17/BFL/2009
 
Dotyczy:     zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę miniładowarki” nr sprawy SWW/ZP-17/BFL/2009.
 
W związku z otrzymaniem pytania dotyczącego treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) przekazuję treść zapytania wraz z wyjaśnieniami.
Pytanie nr 1:
Czy Zamawiający dopuszcza maszynę fabrycznie nową, bez przebiegu, z pełną gwarancją, rok produkcji 2008?
Odpowiedź nr 1:
Zamawiający jednoznacznie określił w SIWZ rok produkcji miniładowarki na 2009 i nie dopuszcza maszyny wyprodukowanej w 2008 roku.
 
Szczegółowych informacji udzielają Andrzej Endzelm i Łukasz Zabłocki, tel. kontaktowy (022) 683 23 52, w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.
 
           
                                                                                                                                                                     DYREKTOR
                                                                                                                                                 Biura Finansowo - Logistycznego
 
                                                                                                                                                            Marek MALINOWSKI
 

 


 
 
Warszawa, dnia 28 sierpnia 2009 r.
 
                                                                                                  
                                                                                                  
  
Z A W I A D O M I E N I E
o wyjaśnieniu treści SIWZ
dot. sprawy nr SWW/ZP-17/BFL/2009
 
Dotyczy:     zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę miniładowarki” nr sprawy SWW/ZP-17/BFL/2009.
 
W związku z otrzymaniem pytania dotyczącego treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) przekazuję treść zapytania wraz z wyjaśnieniem.
 
Pytanie nr 1
Czy Zamawiający dopuszcza, aby przeniesienie napędu odbywało się przy pomocy kół zębatych zanurzonych w oleju?
Odpowiedź nr 1
Zamawiający dopuszcza, aby przeniesienie napędu odbywało się przy pomocy kół zębatych zanurzonych w oleju.
 
Szczegółowych informacji udzielają Andrzej Endzelm i Łukasz Zabłocki, tel. kontaktowy (022) 683 23 52, w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.
           
                                                                                                                                                                                        DYREKTOR
                                                                                                                                                                   Biura Finansowo - Logistycznego
 
                                                                                                                                                                               Marek MALINOWSKI
 
 
 

 
 
Warszawa, dnia 28 sierpnia 2009 r.
 
 
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
o wyjaśnieniu treści SIWZ
dot. sprawy nr SWW/ZP-17/BFL/2009
 
Dotyczy:     zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę miniładowarki” nr sprawy SWW/ZP-17/BFL/2009.
 
W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) przekazuję treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.
 
Pytanie nr 1
Czy Zamawiający dopuszcza do przetargu maszynę o pojemności silnika 2200 ccm?
Odpowiedź 1
Zamawiający nie dopuszcza maszynę o mniejszej pojemności silnika niż 2500 cm3.
Pytanie nr 2
Czy Zamawiający dopuszcza moc silnika 47,2 KM?
Odpowiedź 2
Zamawiający nie dopuszcza maszyny o mocy silnika mniejszej niż 50 KM.
 
Szczegółowych informacji udzielają Andrzej Endzelm i Łukasz Zabłocki, tel. kontaktowy (022) 683 23 52, w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.
           
 
                                                                                                                                                                       DYREKTOR
                                                                                                                                                Biura Finansowo - Logistycznego
 
                                                                                                                                                             Marek MALINOWSKI
 
 

 


 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
 
 
SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO
al. Niepodległości 243
00-909 Warszawa 60
tel. (0-22) 68 46 627
fax. (0-22) 68 32 352
 
 

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (tj. Dz. U. z 2007 r.,
Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”
na zakup i dostawę miniładowarki
 
1.     Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl (plik: SIWZ – do spr. SWW/ZP-17/BFL/2009, rozszerzenie zip). Dodatkowo można ją będzie pobrać w punkcie odbioru SIWZ mieszczącym się w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352.
2.     Określenie przedmiotu zamówienia:
a)    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa miniładowarki.
       Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
       Kod CPV: 43250000-0
b)    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa miniładowarki szczegółowo opisanej w załączniku nr 2 do SIWZ.
c)     Dostarczana miniładowarka musi być fabrycznie nowa, nieużywana, wyprodukowana w 2009 r.
d)    Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: min. 24 miesiące lub 1500 motogodzin.
e)     Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przedmiotu zamówienia, zgodny z warunkami gwarancji.
f)     Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z kompletną dokumentacją techniczną.
g)    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
h)     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
i)      Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
j)      Okres realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 30 października 2009 r.
3.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1)   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)     Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
b)    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
c)     Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d)    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
e)     Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy;
f)     Akceptują termin płatności 30 dni od daty złożenia oryginału faktury u Zamawiającego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie złożonych w ofercie dokumentów. Brak któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie
Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
2)   W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
a)     oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ;
b)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c)     aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d)    aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e)     aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3)   Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. b)÷ e) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii z zamieszczonym zapisem „za zgodność z oryginałem”, podpisanym przez właściwą osobę
ze strony Wykonawcy.
4)   Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1) lit. b), d), e), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a)   nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
b)   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
c)   nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
natomiast zamiast dokumentu, o których mowa w ppkt 1) lit. c) składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
5)     Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6)     Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) i 3) są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez Wykonawcę, stosownie do obowiązujących przepisów.
7)     W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców Zamawiający wymaga:
a)     przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich stron biorących udział w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) określającego jego zakres w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza „za zgodność z oryginałem”.
b)    złożenia oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1) lit. a), podpisanego przez pełnomocnika;
c)     złożenia kompletu dokumentów określonych w ppkt. 1) lit. b)÷e) przez wszystkie strony biorące udział w postępowaniu o zamówienie publiczne;
d)    podpisania oferty przez pełnomocnika.
4.    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5.    Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
·      znaczenie ceny brutto oferty – 100 %;
6.     Miejsce, termin składania i otwarcia ofert
1)     Ofertę należy przesłać na adres:
Służba Wywiadu Wojskowego
Biuro Finansowo-Logistyczne
Sekcja Zamówień Publicznych
00-909 Warszawa 60
w zamkniętej kopercie opisanej zgodnie z pkt. 12 ppkt. 6 SIWZ lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opisanej zgodnie z pkt. 12 ppkt. 6 SIWZ do Sekcji Zamówień Publicznych w Warszawie
al. Niepodległości 243, wejście B nr telefonu wew. 832-352.Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru ofert jest p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki.
2)     Termin składania ofert upływa w dniu 4 września 2009 r. o godz. 11.00 (za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpłynięcia oferty do Zamawiającego).
3)     Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie określonym w ppkt 2 zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
4)     Otwarcie ofert nastąpi w dniu 4 września 2009 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego przy al. Niepodległości 243 w Warszawie (Sala przy biurze przepustek).
5)     Bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz
adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, gwarancji i warunków płatności podanych w ofertach.
7.     Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.
8.     Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
9.     Osoba upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest p. Andrzej Endzelm, tel. (022) 684 66 27, fax. (022) 683 23 52 – w sprawach dotyczących zapisów SIWZ, w każdy dzień roboczy w godz. 8.30-14.30.
 
 
 
 
 
                                                        DYREKTOR
                                                    BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO
 
                                                   .......................................................
                                                     Marek MALINOWSKI

 

Metadane

Data publikacji : 26.08.2009
Data modyfikacji : 02.09.2009
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor2
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry