Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN zakup urządzeń diagnostycznych do uruchomienia stacji kontroli pojazdów do 3,5 t

SWW/ZP-16/BFL/2009

 

 

 
Warszawa, dnia 27 sierpnia 2009 r.
                                                                                                        
                              
 
 
 
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr SWW/ZP-16/BFL/2009 w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę urządzeń diagnostycznych do uruchomienia stacji kontroli pojazdów do 3,5 t”
 
 
 
ROZSTRZYGNIĘCIE PROTESTU
 
 
Protestujący:
 
W. S. O. P. Sp. z o. o.
ul. Pszczyńska 306
44-100 Gliwice
 
Oprotestowany:
 
Służba Wywiadu Wojskowego
Al. Niepodległości 243
02-009 Warszawa
 
 
Służba Wywiadu Wojskowego, działając zgodnie z art. 183 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), informuje o rozstrzygnięciu protestu wniesionego na czynności Zamawiającego podjęte w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę urządzeń diagnostycznych do uruchomienia stacji kontroli pojazdów do 3,5 t.
Rozstrzygnięcie protestu jest następujące:
 
Protest zostaje uznany za zasadny / oddalony / odrzucony
 
 
UZASADNIENIE
 
Zamawiający po wnikliwej analizie czynności w postępowaniu i po uwzględnieniu argumentacji Protestującego postanowił, że:
 
- oddala w całości protest złożony przez firmę W. S. O. P. Sp. z o.o.
Zgodnie z art. 87 ust. 1, Zamawiający zawierając w projekcie umowy zapis: „Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia konta bankowego Zamawiającego”, nie naruszył zasad uczciwej konkurencji wobec Wykonawców, gdyż jasno określił w projekcie umowy zasady i terminy płatności na równych zasadach dla wszystkich uczestników postępowania. Powyższy zapis, w przypadku zawarcia dwustronnego oświadczenia woli, ma na celu zachowanie dobrej woli Zamawiającego, co do dotrzymania terminów zapłaty w przypadku, gdy obciążenie jego rachunku nastąpi w terminie określonym umową (niezależnie od okresu księgowania należności w systemie bankowości elektronicznej).
 
Zamawiający określił w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ostateczny termin realizacji na dzień 30 października 2009 r. Okres związania ofertą jest od tego terminu niezależny gdyż zgodnie z art. 85 ust. 2: „Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni”. W związku z powyższym oraz naturalną niemożliwością precyzyjnego określenia przez Zamawiającego terminów ostatecznego wyboru oferty i podpisania umowy ze względu na okoliczności od niego niezależne, takie jak uprawnienie pozostałych oferentów do składania protestów czy odwołań (w sytuacjach, gdy ustawa dopuszcza taką możliwość) tak Zamawiający, jak i Wykonawca mają możliwość zgodnie z przytoczonym art. 85 ust. 2, przedłużyć termin związania ofertą. W związku z faktem, iż ostateczny termin realizacji umowy został wyznaczony na 30 października 2009 r., jego zmiana, o którą wnosi Protestujący na „6 tygodni od daty podpisania umowy” mogłaby spowodować jego skrócenie względem obecnego zapisu SIWZ. Ponadto powyższe zapisy nie ograniczają uczciwej konkurencji, gdyż są one jednakowe dla wszystkich wykonawców.
 
Zamawiający zawierając w § 11 ust. 2 projektu umowy zapis: „W przypadku przekroczenia przez wykonawcę terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1, z winy Zamawiającego, Zamawiającemu nie przysługuje opust cenowy, o którym mowa w ust. 1”, wyłączył tym samym odpowiedzialność Wykonawcy za opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynikłe z winy Zamawiającego. W związku z powyższym oraz dotychczasowymi zapisami SIWZ, Zamawiający poprzez realizację zamówienia rozumie wykonanie całości zamówienia, a nie jedynie dostawę urządzeń, o którą wnosi Protestujący.
Jednocześnie w rozdziale 17 pkt 9 ppkt 2 lit. a) SIWZ, Zamawiający przewidział możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający.
 
Mając powyższe na uwadze Zamawiający oddala protest.
 
Zgodnie z art. 184 ust. 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) od powyższego rozstrzygnięcia protestu nie przysługuje odwołanie.
 
                                                                                                                                                                        DYREKTOR
                                                                                                                                                     Biura Finansowo - Logistycznego
 
                                                                                                                                                .......................................................
                                                                                                                                                                Marek MALINOWSKI
 
 

 

 

 


 
 
 
 
Warszawa, dnia 26 sierpnia 2009 r.
                                                                                                     
                                                                                                  
  
 
INFORMACJA O PROTEŚCIE
 
Dotyczy:     postępowania przetargowego nr SWW/ZP-16/BFL/2009 na „zakup i dostawę urządzeń diagnostycznych”
 
Zgodnie z art. 181 ust. 3 Zamawiający informuje o wniesieniu w dniu 26 sierpnia 2009 r. protestu, złożonego w siedzibie Zamawiającego, dotyczącego postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę urządzeń diagnostycznych”. W związku z powyższym Zamawiający:
 
1)     wzywa Wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesionego protestu;
2)     przekazuje kopię wniesionego protestu.
 
Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 181 ust. 4 pkt. 2) termin na przystąpienie do postępowania protestacyjnego upływa z dniem dzisiejszym.
 
 
                                                                                                                                                                                            DYREKTOR
                                                                                                                                                                       Biura Finansowo - Logistycznego
 
                                                                                                                                                                  .......................................................
                                                                                                                                                                                   Marek MALINOWSKI
 

 * Treść protestu została zamieszczona pod Ogłoszeniem o zamówieniu


 
 
 
Warszawa, dnia 24 sierpnia 2009 r.
 
                                                                                               
 
                                                                                                  
Z A W I A D O M I E N I E
o wyjaśnieniu treści SIWZ
dot. sprawy nr SWW/ZP-16/BFL/2009
 
Dotyczy:     zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę urządzeń diagnostycznych do uruchomienia stacji kontroli pojazdów do 3,5 t” nr sprawy SWW/ZP-16/BFL/2009.
 
W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) przekazuję treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.
Pytanie nr 1
”Urządzenie rolkowe do pomiaru sił hamujących z nakładką motocyklową:.
 - w jakim wykonaniu ma być dostarczone urządzenie do kontroli hamulców oraz urządzenie do skuteczności tłumienia drgań pojazdu (amortyzatorów)? – w wersji dzielonej (na kanał), czy w wersji niedzielonej (bezkanałowej)?”
Odpowiedź 1
Zamawiający wymaga aby urządzenia do kontroli hamulców oraz urządzenia do skuteczności tłumienia drgań pojazdu (amortyzatorów) występowały w wersji dzielonej na kanał.
Pytanie nr 2
„czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego, bezprzewodowego sterowania pilota, np. bluetooth, podczerwień, etc?
Odpowiedź 2
Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego bezprzewodowego sterowania pilotem.
Pytanie nr 3
„czy Zamawiający wymaga aby urządzenie do kontroli hamulców posiadało możliwość badania pojazdów z napędem 4x4 (obecnie nie wymagane lecz zalecane na SKP)? Jeśli tak, to czy wystarczy dostarczenie dodatkowego zestawu rolek wolnobieżnych, czy wymagana jest programowa funkcja rozpoznawania i badania przez urządzenie pojazdów z napędem 4x4?”
Odpowiedź 3
Zamawiający wymaga aby urządzenie do kontroli hamulców posiadało możliwość badania pojazdów z napędem 4x4 z dodatkowymi rolkami wolnobieżnymi.
Pytanie nr 4
„Urządzenie do kontroli amortyzatorów:
Czy zamawiający miał na myśli urządzenie do kontroli skuteczności tłumienia drgań pojazdu, potocznie zwane urządzeniem do kontroli amortyzatorów?”
Odpowiedź 4
Zamawiający miał na myśli urządzenie do kontroli skuteczności tłumienia drgań (amortyzatorów).
Pytanie nr 5
„Czy zamawiający dopuszcza zaoferowanie zestawu analizatora spalin wraz z modułem dymowym (dopuszczone do stosowania na SKP), czy wymaga, aby analizator spalin i dymomierz były dwoma osobnymi (niezależnymi urządzeniami?”
Odpowiedź 5
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzenia dwufunkcyjnego (dymomierz wraz z analizatorem spalin).
Pytanie nr 6
„Czytnik informacji diagnostycznych do układów OBDII/EOBD:
Czy zamawiający wymaga, aby czytnik ten posiadał własny wyświetlacz, czy dopuszcza dostarczenie przystawki, która pracuje dopiero po podłączeniu do komputera? Jeśli tak, to czy wymaga, aby z przystawką był dostarczony również komputer PC?
Odpowiedź 6
Zamawiający wymaga aby czytnik informacji OBDII/EOBD był niezależny z własnym wyświetlaczem.
Pytanie nr 7
„Czy urządzenia wchodzące w skład linii diagnostycznej będą pracowały jako zintegrowana linia diagnostyczna zainstalowana w posadzce, czy też urządzenia będą zamontowane na kanale przeglądowym?
Odpowiedź 7
Zamawiający informuje iż urządzenia te będą zamontowane na kanale przeglądowym.
Pytanie nr 8
„Czy opóźnieniomierz do pomiaru skuteczności działania hamulców ma być wyposażony w przystawkę do badania motocykli?”
Odpowiedź 8
Urządzenie do badania skuteczności hamulców ma być wyposażone w przystawkę do motocykli.
Pytanie nr 9
„Czy dymomierz ma być samodzielnym urządzeniem, czy stanowić moduł analizatora spalin /znacznie tańsze rozwiązanie/ , który także zamawiający zamierza zamówić?”
 Odpowiedź 9
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzenia dwufunkcyjnego (dymomierz wraz z analizatorem spalin).
Pytanie nr 10
„Czy zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie hydraulicznego urządzenia do wymuszania szarpnięć kołami jezdnymi pojazdu?”
Odpowiedź 10
Zamawiający wymaga zaoferowania urządzenia hydraulicznego do wymuszania szarpnięć kołami pojazdu.
 
 
Szczegółowych informacji udzielają Andrzej Endzelm i Łukasz Zabłocki, tel. kontakt. (022) 683 23 52, w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.
 
           
 
                                                                                                                                                                                ZASTĘPCA DYREKTORA
                                                                                                                                                                       Biura Finansowo - Logistycznego
 
                                                                                                                                                                                   Paweł DUTKIEWICZ

 

 

 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
 
 
SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO
al. Niepodległości 243
00-909 Warszawa 60
tel. (0-22) 68 46 627
fax. (0-22) 68 32 352
 
 

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (tj. Dz. U. z 2007 r.,
Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”
na zakup i dostawę urządzeń diagnostycznych do uruchomienia stacji kontroli pojazdów do 3,5 t
 
1.     Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl (plik: SIWZ – do spr. SWW/ZP-16/BFL/2009, rozszerzenie zip). Dodatkowo można ją będzie pobrać w punkcie odbioru SIWZ mieszczącym się w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352.
2.     Określenie przedmiotu zamówienia:
a)    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń diagnostycznych do uruchomienia stacji kontroli pojazdów do 3,5 t.
            Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
            Kod CPV: 33124100-6
b)    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń diagnostycznych szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
c)     Urządzenia i przyrządy będące przedmiotem zamówienia, wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Transportu
i Budownictwa z dnia 10 lutego 2006 r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz. U. z 2006 r., Nr 40, poz. 275 z późn. zm.).
d)    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
e)     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
f)     Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
g)    Okres realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 30 października 2009 r.
3.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1)   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)     Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
b)    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
c)     Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d)    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
e)     Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy;
f)     Akceptują termin płatności 30 dni od daty złożenia oryginału faktury u Zamawiającego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie złożonych w ofercie dokumentów. Brak któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie
Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
2)   W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
a)     oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ;
b)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c)     aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d)    aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e)     aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3)   Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. b)÷ e) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii z zamieszczonym zapisem „za zgodność z oryginałem”, podpisanym przez właściwą osobę
ze strony Wykonawcy.
4)   Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1) lit. b), d), e), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a)   nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
b)   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
c)   nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
natomiast zamiast dokumentu, o których mowa w ppkt 1) lit. c) składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
5)     Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6)     Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) i 3) są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez Wykonawcę, stosownie do obowiązujących przepisów.
7)     W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców Zamawiający wymaga:
a)     przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich stron biorących udział w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) określającego jego zakres w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza „za zgodność z oryginałem”.
b)    złożenia oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1) lit. a), podpisanego przez pełnomocnika;
c)     złożenia kompletu dokumentów określonych w ppkt. 1) lit. b)÷e) przez wszystkie strony biorące udział w postępowaniu o zamówienie publiczne;
d)    podpisania oferty przez pełnomocnika.
4.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
1)    Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2)     Wadium wynosi 1 875,00 zł. (słownie: jeden tysiąc osiemset siedemdziesiąt pięć złotych 00/100).
3)     Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)     pieniądzu;
b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)     gwarancjach bankowych;
d)    gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)     poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4)     W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu obliczoną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego w NBP o/W-wa nr 43101010100055391391200000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie nr SWW/ZP-16/BFL/2009” i należy załączyć go do oferty.
5)     W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ppkt. 3 oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
6)     Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7)     Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
8)     Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
a)     upłynął termin związania ofertą;
b)    zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego;
c)     Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
9)     Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy:
a)     który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b)     który został wykluczony z postępowania;
c)     którego oferta została odrzucona.
11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
12) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 10. lit. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)     odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)    nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)     zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
5.    Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
·               znaczenie ceny brutto oferty – 100 %;
6.     Miejsce, termin składania i otwarcia ofert
1)     Ofertę należy przesłać na adres:
Służba Wywiadu Wojskowego
Biuro Finansowo-Logistyczne
Sekcja Zamówień Publicznych
00-909 Warszawa 60
w zamkniętej kopercie opisanej zgodnie z pkt. 12 ppkt. 6 SIWZ lub złożyć osobiście do Sekcji Zamówień Publicznych w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B (Biuro przepustek czynne w godz. od 800 do 1500 w każdy dzień roboczy), nr telefonu wew. 832-352. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru ofert jest p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki.
2)     Termin składania ofert upływa w dniu 27 sierpnia 2009 r. o godz. 11.00 (za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpłynięcia oferty do Zamawiającego).
3)     Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie określonym w ppkt 2 zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
4)     Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 sierpnia 2009 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego przy al. Niepodległości 243 w Warszawie (Sala przy biurze przepustek).
5)     Bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz
adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, gwarancji i warunków płatności podanych w ofertach.
7.     Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.
8.     Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
9.     Osoba upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest p. Andrzej Endzelm, tel. (022) 684 66 27, fax. (022) 683 23 52 – w sprawach dotyczących zapisów SIWZ, w każdy dzień roboczy w godz. 8.30-14.30.
 
 
 
                                              ZASTĘPCA DYREKTORA
                                             BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO
 
                                             .......................................................
                                             Paweł DUTKIEWICZ

 

Metadane

Data publikacji : 19.08.2009
Data modyfikacji : 16.09.2009
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor2
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry