PN na zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, faksów i kserokopiarek
SWW/ZP-04/BFL/2009 materiały eksploatacyjne
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO
al. Niepodległości 243
00-909 Warszawa 60
tel. (0-22) 68 46 627
fax. (0-22) 68 32 352
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych”
(Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”
na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, faksów i kserokopiarek
CPV 30192113-6; 30125100-2; 30125110-5
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl (plik: SIWZ – do spr. SWW/ZP-04/BFL/2009, rozszerzenie zip). Dodatkowo można ją będzie pobrać w punkcie odbioru SIWZ mieszczącym się w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352.
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem, nowych, nieużywanych, nieregenerowanych oraz nierefabrykowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych oraz faksów i kserokopiarek. Zakres przedmiotowy zamówienia wraz z ilościami został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Kod CPV: 30192113-6; 30125100-2; 30125110-5.
b) Oferowane materiały muszą być kategorii I, nieużywane, oryginalne lub równoważne.
c) Przez równoważne Zamawiający rozumie materiały (wkłady drukujące, głowice barwiące do maszyn drukujących, taśmy barwiące, tonery do drukarek, kserokopiarek i faksów) nieregenerowane i nierefabrykowane, nie poddane procesowi ponownego napełnienia, wymiany jakichkolwiek elementów, a także materiały, których zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzeń.
d) W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych (wkładów drukujących, głowic barwiących do maszyn drukujących, tonerów do drukarek), celem potwierdzenia iż materiały odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 wymagane procentowe pokrycie, wymagana wydajność względem liczby stron A4), Wykonawca dołączy do oferty dokument oceny zgodności (certyfikat wydajności) oferowanych materiałów z normą:
- ISO/IEC 19752 dla kaset monochromatycznych drukarek laserowych,
- ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych kolorowych,
- ISO/IEC 19798 dla kaset do kolorowych drukarek laserowych
oraz certyfikat ISO 9001:2000 lub PN-EN ISO 14001:2005 dla procesu produkcji materiałów.
e) Numery katalogowe materiałów oryginalnych podane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ służą do prawidłowego przygotowania oferty przez wykonawców.
f) Miejsce świadczenia usług: Warszawa.
g) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
h) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
i) Okres realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 15 listopada 2009 r.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
b) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy;
f) Akceptują termin płatności 14 dni od daty złożenia oryginału faktury u Zamawiającego.
2) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. b)÷ e) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii z zamieszczonym zapisem „za zgodność z oryginałem”, podpisanym przez właściwą osobę ze strony Wykonawcy.
4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1 lit. b), d), e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
natomiast zamiast dokumentu, o których mowa w ppkt 2) lit. c) składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6) Dokumenty, o których mowa w ppkt. 2) i 3) są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, stosownie do obowiązujących przepisów.
7) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców Zamawiający wymaga:
a) przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich stron biorących udział w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) określającego jego zakres.
b) złożenia oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1 lit. a), podpisanego przez pełnomocnika;
c) złożenia kompletu dokumentów określonych w ppkt 1 lit. b)÷e) przez wszystkie strony biorące udział w postępowaniu o zamówienie publiczne;
d) podpisania oferty przez pełnomocnika.
4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
· znaczenie ceny brutto oferty – 100 %;
6. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert
1) Oferty należy przesłać na adres:
Służba Wywiadu Wojskowego
Biuro Finansowo – Logistyczne
Sekcja Zamówień Publicznych
00-909 Warszawa 60
w zamkniętej kopercie opisanej zgodnie z pkt. 10 ppkt. 3 SIWZ, lub złożyć osobiście do Sekcji Zamówień Publicznych w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B (Biuro przepustek czynne w godz. od 800 do 1500 w każdy dzień roboczy), nr telefonu wew. 832-352. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do odbioru ofert - Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki.
2) Termin składania ofert upływa w dniu 24 kwietnia 2009 r. o godz. 11.00 (za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpłynięcia oferty do Zamawiającego).
3) Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie określonym w ppkt 2 zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
4) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 kwietnia 2009 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego przy al. Niepodległości 243 w Warszawie (Sala przy biurze przepustek).
5) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, gwarancji i warunków płatności podanych w ofertach.
7. Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.
8. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
9. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
· Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki, tel. (022) 684 66 27 fax. (022) 683 23 52 – w sprawach dotyczących zapisów SIWZ, w każdy dzień roboczy w godz. 8.30-14.30.
DYREKTOR
BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO
.......................................................
Marek MALINOWSKI