Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, faksów i kserokopiarek

SWW/ZP-04/BFL/2009 materiały eksploatacyjne

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

al. Niepodległości 243

00-909 Warszawa 60

tel. (0-22) 68 46 627

fax. (0-22) 68 32 352


OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych”
(Dz. U. z 2007 r.,
Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”

na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, faksów i kserokopiarek

 

CPV 30192113-6; 30125100-2; 30125110-5

 

1.     Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl (plik: SIWZ – do spr. SWW/ZP-04/BFL/2009, rozszerzenie zip). Dodatkowo można ją będzie pobrać w punkcie odbioru SIWZ mieszczącym się w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352.

2.     Określenie przedmiotu zamówienia:

a)     Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem, nowych, nieużywanych, nieregenerowanych oraz nierefabrykowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych oraz faksów i kserokopiarek. Zakres przedmiotowy zamówienia wraz z ilościami został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.

      Kod CPV: 30192113-6; 30125100-2; 30125110-5.

b)    Oferowane materiały muszą być kategorii I, nieużywane, oryginalne lub równoważne.

c)    Przez równoważne Zamawiający rozumie materiały (wkłady drukujące, głowice barwiące do maszyn drukujących, taśmy barwiące, tonery do drukarek, kserokopiarek i faksów) nieregenerowane i nierefabrykowane, nie poddane procesowi ponownego napełnienia, wymiany jakichkolwiek elementów, a także materiały, których zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzeń.

d)    W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych (wkładów drukujących, głowic barwiących do maszyn drukujących, tonerów do drukarek), celem potwierdzenia iż materiały odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 wymagane procentowe pokrycie, wymagana wydajność względem liczby stron A4), Wykonawca dołączy do oferty dokument oceny zgodności (certyfikat wydajności) oferowanych materiałów z normą:

-          ISO/IEC 19752 dla kaset monochromatycznych drukarek laserowych,

-          ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych kolorowych,

-          ISO/IEC 19798 dla kaset do kolorowych drukarek laserowych

oraz certyfikat ISO 9001:2000 lub PN-EN ISO 14001:2005 dla procesu produkcji materiałów.

e)     Numery katalogowe materiałów oryginalnych podane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ służą do prawidłowego przygotowania oferty przez wykonawców.

f)     Miejsce świadczenia usług: Warszawa.

g)    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

h)     Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

i)      Okres realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 15 listopada 2009 r.

3.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1)   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a)   Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

b)   Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

c)   Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

d)   Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

e)   Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy;

f)    Akceptują termin płatności 14 dni od daty złożenia oryginału faktury u Zamawiającego.

2)   W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące dokumenty:

a)     oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ;

b)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

c)     aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

d)    aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

e)     aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

3)     Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. b)÷ e) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii z zamieszczonym zapisem „za zgodność z oryginałem”, podpisanym przez właściwą osobę ze strony Wykonawcy.

 

4)     Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1 lit. b), d), e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:

a)     nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);

b)    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);

c)     nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);

natomiast zamiast dokumentu, o których mowa w ppkt 2) lit. c) składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

 

5)     Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

6)     Dokumenty, o których mowa w ppkt. 2) i 3) są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, stosownie do obowiązujących przepisów.

 

7)     W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców Zamawiający wymaga:

a)     przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich stron biorących udział w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) określającego jego zakres.

b)    złożenia oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1 lit. a), podpisanego przez pełnomocnika;

c)     złożenia kompletu dokumentów określonych w ppkt 1 lit. b)÷e) przez wszystkie strony biorące udział w postępowaniu o zamówienie publiczne;

d)    podpisania oferty przez pełnomocnika.

4.    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

5.    Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium

·               znaczenie ceny brutto oferty – 100 %;

6.     Miejsce, termin składania i otwarcia ofert

1)     Oferty należy przesłać na adres:

Służba Wywiadu Wojskowego
Biuro Finansowo – Logistyczne
Sekcja Zamówień Publicznych
00-909 Warszawa 60

w zamkniętej kopercie opisanej zgodnie z pkt. 10 ppkt. 3 SIWZ, lub złożyć osobiście do Sekcji Zamówień Publicznych w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B (Biuro przepustek czynne w godz. od 800 do 1500 w każdy dzień roboczy), nr telefonu wew. 832-352. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do odbioru ofert - Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki.

2)     Termin składania ofert upływa w dniu 24 kwietnia 2009 r. o godz. 11.00 (za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpłynięcia oferty do Zamawiającego).

3)     Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie określonym w ppkt 2 zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

4)     Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 kwietnia 2009 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego przy al. Niepodległości 243 w Warszawie (Sala przy biurze przepustek).

5)     Bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, gwarancji i warunków płatności podanych w ofertach.

7.     Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.

8.     Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

9.     Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:

·         Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki, tel. (022) 684 66 27 fax. (022) 683 23 52 – w sprawach dotyczących zapisów SIWZ, w każdy dzień roboczy w godz. 8.30-14.30.

 

 

 

 

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI

Metadane

Data publikacji : 15.04.2009
Data modyfikacji : 15.04.2009
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor2
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry