Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach nr 1A i 1B do SWZ.
Przetargi poniżej progów unijnych
Informacja
Strona znajduje się w archiwum.
Zakup i dostawa mebli.
Tryb podstawowy
Postępowanie podzielone na części
Ogłaszający
tel.261832352
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
- Etap postępowaniaPostępowanie zakończone
- Numer postępowaniaSWW/ZP-1/BFL/2024.
- Klasyfikacja ofertbrutto PLN
- Data publikacji11.01.2024 13:00
- Termin składania ofert25.01.2024 11:00
- Termin otwarcia ofert25.01.2024 11:15
Opis przedmiotu zamówienia
Branże CPV
- 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
Pliki do pobrania
- SWZ doc, 184 KB
- Załącznik nr 1A do SWZ - opis przedmiotu zamówienia - meble biurowe doc, 134.5 KB
- Załącznik nr 1B do SWZ - opis przedmiotu zamówienia - meble kwaterunkowe docx, 1.41 MB
- Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia docx, 22.86 KB
- Załącznik nr 3A do SWZ - Formularz cenowy - meble biurowe doc, 136.5 KB
- Załącznik nr 3A do SWZ - Formularz ofertowy dla zadania ofertowego nr 1 doc, 57.5 KB
- Załącznik nr 3B do SWZ - Formularz cenowy - meble kwaterunkowe docx, 1.41 MB
- Załącznik nr 3B do SWZ - Formularz ofertowy dla zadania ofertowego nr 2 doc, 57 KB
- Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt umowy doc, 80 KB
- Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie dot. grupy kapitałowej doc, 37 KB
-
Zawiadomienie - odpowiedzi na pytania
docx, 293.93 KB Dodano po publikacji w dniu 16.01.2024 14:59:11
-
Zawiadomienie - odpowiedzi
docx, 293.98 KB Dodano po publikacji w dniu 18.01.2024 15:00:54
-
Zawiadomienie o zmianie terminów w postępowaniu
docx, 292.46 KB Dodano po publikacji w dniu 19.01.2024 13:08:24
-
Załącznik nr 1A do SWZ - opis przedmiotu zamówienia - meble biurowe po zmianach
doc, 135.5 KB Dodano po publikacji w dniu 23.01.2024 12:54:25
-
Załącznik nr 3A do SWZ - Formularz cenowy - meble biurowe po zmianach
doc, 139 KB Dodano po publikacji w dniu 23.01.2024 12:54:25
-
Zawiadomienie - odpowiedzi III
docx, 295.01 KB Dodano po publikacji w dniu 23.01.2024 12:54:25
-
Informacja z otwarcia ofert zad 1
docx, 19.8 KB Dodano po publikacji w dniu 26.01.2024 14:25:38
-
Informacja z otwarcia ofert zad 2
docx, 19.89 KB Dodano po publikacji w dniu 26.01.2024 14:25:38
-
ZAWIADOMIENIE O WYNIKU PLATFORMA
doc, 360.5 KB Dodano po publikacji w dniu 16.02.2024 14:31:20
Komunikaty zamawiającego
- Data
- Opublikowane przez
- Treść
- 19.01.2024 13:06:36
Redaktor2
- Zawiadomienie o zmianie terminów w postępowaniu znajduje się w zakładce "załączniki"
- 17.06.2024 09:43:26
Redaktor6
- Postępowanie zakończone
- 17.06.2024 09:43:47
Redaktor6
- Postępowanie zakończone
- 17.06.2024 09:44:19
Redaktor6
- Postępowanie zakończone
Części postępowania
- Numer
- Przedmiot
- Kategoria
- Status
- Twój status
- Akcja
- zadanie nr 1
Zakup i dostawa mebli biurowych
- Dostawa
- Postępowanie zakończone
- Nie złożyłeś oferty
- zadanie nr 2
Zakup i dostawa mebli kwaterunkowych
- Dostawa
- Postępowanie zakończone
- Nie złożyłeś oferty
Postępowanie zakończone
Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.
Posiadam już konto
Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.